Skravletråd JULI ❤

Jeg trenger så definitivt en hårvask.

Jeg hater å vaske håret hos svigermor, jeg er ikke god på dette med å dusje i er anbefalt badekar så gulvet blir vått.

Vi skal i badeland i morgen og jeg har bestemt meg allerde i går at da venter jeg. Der må jeg jo vaske håret både før og etter bading uansett. Never mind at jeg er alene med to jenter i en ukjent garderobe... Jaja. Vaske må jeg jo så da orker jeg ikke stresse med det her.

Hørtes lurt ut å vente[emoji1]
 
Siste dag av ferien. I morgen skal vi hjem. Gått rimelig greit de siste dagene etter den frokosten da det tippet over på søndag men jeg tror svigermor skjønte at hun gikk for langt. Jeg er normalt sett en ganske pratsom person så når jeg ikke sa mer hele frokosten merkes det.... Veldig.

Men selv om det har gått veldig greit siden og svigerinna med kattene ikke kom (skulle gjerne sett mer til henne. Men helst uten kattene) så er det uansett godt at vi skal hjem i morgen. Jeg skjønner at svigermor synes det er kjipt at vi drar mens hun er på jobb. Jeg skal vurderer å vekke ungene før hun drar om hun ikke drar så grytidlig

Men det skal bli godt å komme hjem
 
Jeg tror hun vil kose seg [emoji2] Og jeg skal innrømme at det skal bli godt å kunne slippe litt på den dårlige samvittigheten. Men kommer til å savne henne! Og føles litt feil å gå hjemme, når hun er i barnehagen. Selvom jeg er syk..

Det er ikke feil i den tilstanden du er i![emoji2] tenk på deg selv nå, hun kommer til å digge barnehagen!
 
Ventet ja. Sikkert myyyyyye folk på badeland i dag. En grå og våt dag. Jaja.

Dere blir nok ikke alene[emoji23]
Vi bestilte tur til Dyreparken igår! Før vi sjekket værmeldinga.....[emoji28] sprutregn både lørdag og søndag....jaja[emoji167]
 
Siste dag av ferien. I morgen skal vi hjem. Gått rimelig greit de siste dagene etter den frokosten da det tippet over på søndag men jeg tror svigermor skjønte at hun gikk for langt. Jeg er normalt sett en ganske pratsom person så når jeg ikke sa mer hele frokosten merkes det.... Veldig.

Men selv om det har gått veldig greit siden og svigerinna med kattene ikke kom (skulle gjerne sett mer til henne. Men helst uten kattene) så er det uansett godt at vi skal hjem i morgen. Jeg skjønner at svigermor synes det er kjipt at vi drar mens hun er på jobb. Jeg skal vurderer å vekke ungene før hun drar om hun ikke drar så grytidlig

Men det skal bli godt å komme hjem

Deilig at det nærmer seg slutten![emoji2]
God tur hjem i morgen!
 
Når jeg tok den første tatoveringen fikk jeg veldig infeksjon i den.
Se veldig forskjell når jeg fikk Lille U sin blomst.
Var og frisket opp fargen på den gamle i går, og kunne ikke fjerne bandasjen og dusje før nå i morges

Å ja, da skjønner jeg[emoji4]
Fint å kunne friske den opp da!
 
Dere blir nok ikke alene[emoji23]
Vi bestilte tur til Dyreparken igår! Før vi sjekket værmeldinga.....[emoji28] sprutregn både lørdag og søndag....jaja[emoji167]
Jaja. Sånt skjer.

Vi blir nok ikke alene nei. Men det går nok greit
 
Deilig at det nærmer seg slutten![emoji2]
God tur hjem i morgen!
Ja. Turen hjem er jo lang. Så greit å stå opp tidlig og si hade til svigermor og komme igang. Så er det ikke så sent når vi kommer hjem
 
God morgen forresten[emoji1]
Her er det grått idag, mannen er på jobb og gutta krangler[emoji23] Yeei!
 
Dere blir nok ikke alene[emoji23]
Vi bestilte tur til Dyreparken igår! Før vi sjekket værmeldinga.....[emoji28] sprutregn både lørdag og søndag....jaja[emoji167]
Jaja. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær? Er det ikke det de sier?? :p
Fordelen er at det er lite folk i parken på regnværs dager.
 
Dere får nok en fin dag uansett[emoji1] med glade barn!
Det satser jeg på


Litt spent på yngste, hun ble ganske prikkete sist hun var i basseng men ikke sikker på om det var derfor.

Men glade blir de alle tre.

Yngste må sove først, det åpner ikke før om to timer
 
Back
Topp