Skravletråd JULI ❤

Skal prøve å følge med litt bedre nå, slik at jeg ser hva som skjer hos deg. Men håper virkelig at du ikke må gå lenge før de klarer å få deg smerte fri.

Jo takk:) Veldig veldig glad til at det er noen mnder igjen til jul for å si det slik. Jeg som er det julemenneske, kan godt drøye lenge med julen i år gitt [emoji14] :p
Lige så! Blir herlig å følge deg frem til mål [emoji171] Smertefri blir jeg forhåpentligvis en dag :) Jeg har gode odds til å få en operasjon. Skummelt, men det er bedre enn å bli blind. Og det vil gi meg bedre livskvalitet.

Hehe. Ja det forstår jeg. Når er terminen? Jeg er julemenneske selv jeg.
 
Og da begynner jeg på jobb igjen...
 
Helt greit med besøk. Mannen er ute i kveld. Eldste skal ha liggebesøk fra ei i Oslo i kveld. De bodde her før. Er på ferie her nå. Kjempekoselig jente. Liker hu godt.

Minste har også hatt besøk av ei fra klassen sin. De var det verre med. Forventa visst og helst krevde jeg skulle bake. Skjedde ikke gitt [emoji23]

Men hu gikk etter 3 timer da som avtalt. :)

Nå er nachos med kyllingkjøtt på og vi har alle vært å snopa sammen. Veldig greit at venninna som ikke spiser svin er med å velger smågodt. Ikke alt jeg tenker over der av gelatin og slikt. Men nå er alt inne og vi skal kose oss veldig :D

Savner selv denne venninna gitt. Ei av de fineste jeg vet og verdens mest omtenksomme :) Skulle ønske de flytta hit igjen gitt :)
 
Vel. Hun kommer for å treffe.

Kattene vet jeg ikke om kommer men det har de gjort før for vi medisinerer jo allergibarnet....

Det var faktisk ikke intuitivt at man ikke fikk seg en katt mens man var hos oss og "bare lot den være på gjesterommet" ei natt heller, men jeg var klar nok med mannen til at han fikk sin mor til å forstå det da.

Ikke for det. Det gjesterommet sover svigermor på.flere ganger i året så der er sikkert en halv katt... Men vi tar ikke en kattunge inn i huset.

Synes man skal ta litt mer hensyn jeg[emoji849]
Hadde aldri tatt med meg mine katter til et hus hvor det befant seg allergiske barn..
 
Back
Topp