Skravletråd januar

Urolig liten tass ja, men han har hvert feberfri i 2 dager nå og ikke gitt uttrykk for smerter i går eller dag. Så da blir det bhg i morgen, kanskje vi kan komme inn i normale rutiner igjen nå [emoji16]
Deilig da, greit å ta det rolig innimellom :)
Nei det skjønner jeg godt
 
Flere med mattrøbbel ja :(
Ja og jeg som trudde frøkna var vanskelig i matveien som lita, han her er jo ennå værre[emoji20] det verste er jo den biten med at jeg vet han er sulten, han vil bare ikke spise...
Sliter dere fortsatt med kb og mat?
 
Ja og jeg som trudde frøkna var vanskelig i matveien som lita, han her er jo ennå værre[emoji20] det verste er jo den biten med at jeg vet han er sulten, han vil bare ikke spise...
Sliter dere fortsatt med kb og mat?
Vi sliter mer enn noen gang vi
begynte for ett par mnd siden
 
Nei det skjønner jeg godt
Håper bare vi kommer oss gjennom denne uka uten sykdom. Hadde hvert så godt for oss begge om han slapp å bli dårlig igjen med en gang. Og allerhelst at vi slipper noe særlig sykdom før jeg får svar på søknaden om ekstra syktbarn dager. Må jo ha noe hjelp av mamma uansett iløpet av året, men greit å vite litt om jeg må klare å porsjonere ut 20 dager iløpet av ett helt år eller om jeg får 40 dager :)
 
Håper bare vi kommer oss gjennom denne uka uten sykdom. Hadde hvert så godt for oss begge om han slapp å bli dårlig igjen med en gang. Og allerhelst at vi slipper noe særlig sykdom før jeg får svar på søknaden om ekstra syktbarn dager. Må jo ha noe hjelp av mamma uansett iløpet av året, men greit å vite litt om jeg må klare å porsjonere ut 20 dager iløpet av ett helt år eller om jeg får 40 dager :)
Krysser fingrene for at han ikke blir sYk igjen
 
Spiser svært lite, vil ikke ha mat
Det er ikke noe gøy, og så går man så tom for ideer til ting som kanskje kan friste. Sier han noe om hvorfor han ikke vil ha mat? Håper dere finner ut av det og at det snur for han snart :)
 
Det er ikke noe gøy, og så går man så tom for ideer til ting som kanskje kan friste. Sier han noe om hvorfor han ikke vil ha mat? Håper dere finner ut av det og at det snur for han snart :)
Tipper vel det har kommet en kommentar ens...
 
De er ekstreme noen av de i den klassen dessverre
Kb er en av de tynneste men får likevel kommentarer
Blir det gjort noe fra skolen sin side ifht klassen siden det er slik eller? Får vondt inni meg av at barn kan være så stygge med hverandre..
 
Blir det gjort noe fra skolen sin side ifht klassen siden det er slik eller? Får vondt inni meg av at barn kan være så stygge med hverandre..
De jobber med klassemiljøet ja, sier det er en heftig klasse
Mye dritt blant jentene også
Dessverre mange foreldre med skylapper på
 
De jobber med klassemiljøet ja, sier det er en heftig klasse
Mye dritt blant jentene også
Dessverre mange foreldre med skylapper på
Ja det er desverre alt for mange foreldre som ikke vil se hva som foregår. Her hadde jeg problemer med å få læreren til å forstå, at jeg ville ha beskjed med en gang frøkna var involvert i uønskede hendelser. Da jeg ved en tilfeldighet fikk vite at hu hadde baksnakket ei i klassen mange mnd etter det hadde skjedd. Prøvde å få læreren til å skjønne at jeg vil vite slikt, for jeg kan jo faktisk ikke gå inn å gjøre noe med min datters oppførsel om jeg ikke får vite at slikt skjer.
 
Eldste er på kino med farmoren, lillebror tusler rundt med en av veskene mine og jeg hviler kroppen litt. Snart leggetid for lillebror, og frøkna ville sove hos bestemoren i natt. Så når hun er reist dit, etter kino så skal jeg slappe av i fred og ro. Ikke noe oppvartning av folk eller vasking, så en sløv kveld iløpet av juleferien skal nytes[emoji16]

Høres ut som en perfekt plan:D
 
Ja det er desverre alt for mange foreldre som ikke vil se hva som foregår. Her hadde jeg problemer med å få læreren til å forstå, at jeg ville ha beskjed med en gang frøkna var involvert i uønskede hendelser. Da jeg ved en tilfeldighet fikk vite at hu hadde baksnakket ei i klassen mange mnd etter det hadde skjedd. Prøvde å få læreren til å skjønne at jeg vil vite slikt, for jeg kan jo faktisk ikke gå inn å gjøre noe med min datters oppførsel om jeg ikke får vite at slikt skjer.
Her får de beskjed men tror ikke på lærerne tydeligvis
 
Back
Topp