Rydding av husGod morgen jeg starter det nye året med å være sliten [emoji14] det har blitt lite søvn i natt kjenner jeg Hehe hva bringer dagen hos dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rydding av husGod morgen jeg starter det nye året med å være sliten [emoji14] det har blitt lite søvn i natt kjenner jeg Hehe hva bringer dagen hos dere da?
Det hadde viGodt nyttår til deg og dine også
Hadde dere en fin dag i går?
Samme spennende plan som jeg har ja [emoji14]Rydding av hus
Jada det hadde vi, min far var her og vi spilte sikkert 100 omganger med vri åtter [emoji14]Det hadde vi
Dere da?
Jeg skal rydde og vaske her i dag, men jula blir til uti januar engang. Det blir så tomt når jula forsvinner, og jeg gidder ikke å rydde det bort ennå HeheBegynt å rydde ut jula , så utrolig tomt det blir
Jeg tar jula trolig neste helg. Jeg er så "ferdig" med jul nå, men jeg har ikke ork til å ta det enda. Og forholder meg løselig til 13. eller 20. dag jul. Ofte helga mellom.Jeg skal rydde og vaske her i dag, men jula blir til uti januar engang. Det blir så tomt når jula forsvinner, og jeg gidder ikke å rydde det bort ennå Hehe
Vi går igang med vårt andre år uten prøving nå. Ever again. Ettåringen vår er vårt tredje og siste barn.
Da har vi vært prøvere (eller gravid) sammenhengende siden 2005 med unntak av et drøyt halvår før bryllupet, da han fridde hadde vi prøvd i ti måneder men jeg innså at jeg ville ikke være (synlig) gravid brud så vi ventet. Et hardt valg men det var rett for oss)
2015 markerte slutten på prøvingen da jeg ble gravid og fødte vår yngste datter. Det er rart at det er et tilbakelagt kapittel, men det føles godt. Familien er komplett nå
Nå skal vi bare kose oss med dem og se de vokse opp
Vi har fått tre barn i løpet av disse årene, så nå er familien komplett.Oi det var en stund ja. Sikkert rart å legge det bak seg, men sikkert utrolig godt og [emoji4] kos dere masse [emoji173]
Vi er ikke ferdig, men ikke klare for noen prøving enda. Han må minst være 2 år
Pleier å ta det mellom 13 og 20. dag jul men som regel før den 12 januar, så blir nok neste helg eller en annen dag [emoji12] fornuftig sett neste helg, for jeg reiser vekk helgen 13-15 januar og greit å ha fått gjort det da før 20. dag jul..Jeg tar jula trolig neste helg. Jeg er så "ferdig" med jul nå, men jeg har ikke ork til å ta det enda. Og forholder meg løselig til 13. eller 20. dag jul. Ofte helga mellom.
Deilig det [emoji4] vår familie er komplett akkurat nå. Vi bare vi ikke er ferdig. Holdt på siden 2012 med graviditet og prøving. Vi har jo 3 barn men hun eldste mistet vi jo [emoji173]Vi har fått tre barn i løpet av disse årene, så nå er familien komplett.
Så kjedelig men må gjøresSamme spennende plan som jeg har ja [emoji14]
Jeg er litt sånn st når 1 jjanuar er her så er jeg klar for nytt årJeg skal rydde og vaske her i dag, men jula blir til uti januar engang. Det blir så tomt når jula forsvinner, og jeg gidder ikke å rydde det bort ennå Hehe
Det er sånnsett jeg også, men jula er ikke over enda. Så jeg beholder den litt til. Også er jeg for trøtt til å ta alt dette i dag.Jeg er litt sånn st når 1 jjanuar er her så er jeg klar for nytt år
Trolig neste helg her også. Før 20. dag i alle fall, og best tid til å få det gjort i helga.Pleier å ta det mellom 13 og 20. dag jul men som regel før den 12 januar, så blir nok neste helg eller en annen dag [emoji12] fornuftig sett neste helg, for jeg reiser vekk helgen 13-15 januar og greit å ha fått gjort det da før 20. dag jul..
Skulle gjerne sett bildet men det er "feilmelding" bare, ikke bildeGodt nytt år til alle sammen
Ja desverre så må det det...Så kjedelig men må gjøres
Ja ser den, kjenner jeg er ganske klar for ett nytt år og en ny start men ikke helt klar for å fjerne jula i dag. Det har jeg ikke ork til[emoji23]Jeg er litt sånn st når 1 jjanuar er her så er jeg klar for nytt år