Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp. Ikke ork endaJa ser den, kjenner jeg er ganske klar for ett nytt år og en ny start men ikke helt klar for å fjerne jula i dag. Det har jeg ikke ork til[emoji23]
Jeg starter i dag å så tar jeg litt etter litt men på tirsdag skal det være tomtDet er sånnsett jeg også, men jula er ikke over enda. Så jeg beholder den litt til. Også er jeg for trøtt til å ta alt dette i dag.
Blir ikke ferdig i dag men tar bort dilletJa ser den, kjenner jeg er ganske klar for ett nytt år og en ny start men ikke helt klar for å fjerne jula i dag. Det har jeg ikke ork til[emoji23]
Du pakker ned allerede?Vi har for mye julepynt , tar sin tid det her
Ja som sagt over så er det nytt årDu pakker ned allerede?
Vi venter til 13. dag jul, det vil si neste helg
God morgen.
Jeg har ingen nyttårsforsetter egentlig.
Men noen håp og målsettinger for året.
Økt aktivitet på bv er ikke konkret en av dem, men å prioritere tiden min slik jeg har i størst mulig grad glede av det jeg bruker fritiden på er en tanke. Og da er jo bv noe av det jeg utvilsomt bruker tid på.
(og ellers går tankene som hvert år i retning "få orden på huset" og å bli mer aktiv/sunn og denslags. Så jeg står opp til et rothus og innleder med å stikke hånda i en pose smågodt ;-))
Finne en klokke som går sakte slik at man får tid til altNyttårforsettene
Lese mer
Mer bevegelse
Være mer med venner
Sånn klokke, og kalender, vil jeg også ha.Finne en klokke som går sakte slik at man får tid til alt [emoji14]
Her er det bare å fortsette med de god grepene jeg har tatt om min livsstil
Ønsket meg det veldig lenge jeg også.Sånn klokke, og kalender, vil jeg også ha.
I påvente kommer altså det med prioriteringen inn..
Fordelen med liten leilighet er at det ikke tar så lang tid å rydde det bort Haha [emoji14]Blir ikke ferdig i dag men tar bort dillet
He he jeg prioriterer som alltid, ellers går det ikkeFinne en klokke som går sakte slik at man får tid til alt
Her er det bare å fortsette med de god grepene jeg har tatt om min livsstil
Vi har for mye har jeg funnet utFordelen med liten leilighet er at det ikke tar så lang tid å rydde det bort Haha [emoji14]
Så digg daEldste er på kino med farmoren, lillebror tusler rundt med en av veskene mine og jeg hviler kroppen litt. Snart leggetid for lillebror, og frøkna ville sove hos bestemoren i natt. Så når hun er reist dit, etter kino så skal jeg slappe av i fred og ro. Ikke noe oppvartning av folk eller vasking, så en sløv kveld iløpet av juleferien skal nytes[emoji16]