Skravletråd januar

Ja :-)

Slik så det ut her

9409e4a2edba351ed81bbf55ab97bff7.jpg
 
Ja ser den, kjenner jeg er ganske klar for ett nytt år og en ny start men ikke helt klar for å fjerne jula i dag. Det har jeg ikke ork til[emoji23]
Nettopp. Ikke ork enda
 
Hei og godt nyttår!
Starter det nye året full av bekymring.Sist mensen kom var 27.11.16
Ventet den på nytt 18.12.16 Den har ikke kommet og nå er det 2 uker siden.
Testet meg 30.12.16 med neg. svar.Er sterke menssmerter og murring/stikking i eggstokkene hele tiden.
Har vært en del vondere enn vanlig før mens.Er så usikker på om jeg kan være gravid selv om testen viste neg.
Er 45 år og mens er og har alltid vært presis.Det er ingenting som tyder på at jeg starter på overgangsalder enda.Er det noen som vet hvordan det event. vil merkes? Vil mens forsvinne slik med mye menssmerter?
Er litt bekymret for om noe alvorlig er galt.Tenker ta en ny test i morgen.
Er det mulig å være gravid selv med en neg. test etter så lang tid?Hva tenker dere?
 
Det er sånnsett jeg også, men jula er ikke over enda. Så jeg beholder den litt til. Også er jeg for trøtt til å ta alt dette i dag.
Jeg starter i dag å så tar jeg litt etter litt men på tirsdag skal det være tomt
 
Oooooog da var jula borte i huset vårt :p
Planlegging av bursdagen min neste helg i gang ;) Etter nedpakking av jula ser jeg at jeg ønsker meg nye gardiner.
 
God morgen.

Jeg har ingen nyttårsforsetter egentlig.
Men noen håp og målsettinger for året.

Økt aktivitet på bv er ikke konkret en av dem, men å prioritere tiden min slik jeg har i størst mulig grad glede av det jeg bruker fritiden på er en tanke. Og da er jo bv noe av det jeg utvilsomt bruker tid på.

(og ellers går tankene som hvert år i retning "få orden på huset" og å bli mer aktiv/sunn og denslags. Så jeg står opp til et rothus og innleder med å stikke hånda i en pose smågodt ;-))

Har andre nyttårsforsetter også da :) tror nok de står høyere på lista :p men så var det å sjonglere alt.

Her startet jeg dagen med å kvitte meg med masse godis. Nå er det brus og godteri forbud :) så skal jeg bli litt mer aktiv. Priser meg lykkelig over den fitbiten :D den motiverer.
 
Finne en klokke som går sakte slik at man får tid til alt [emoji14]

Her er det bare å fortsette med de god grepene jeg har tatt om min livsstil
Sånn klokke, og kalender, vil jeg også ha.

I påvente kommer altså det med prioriteringen inn..
 
Eldste er på kino med farmoren, lillebror tusler rundt med en av veskene mine og jeg hviler kroppen litt. Snart leggetid for lillebror, og frøkna ville sove hos bestemoren i natt. Så når hun er reist dit, etter kino så skal jeg slappe av i fred og ro. Ikke noe oppvartning av folk eller vasking, så en sløv kveld iløpet av juleferien skal nytes[emoji16]
 
Eldste er på kino med farmoren, lillebror tusler rundt med en av veskene mine og jeg hviler kroppen litt. Snart leggetid for lillebror, og frøkna ville sove hos bestemoren i natt. Så når hun er reist dit, etter kino så skal jeg slappe av i fred og ro. Ikke noe oppvartning av folk eller vasking, så en sløv kveld iløpet av juleferien skal nytes[emoji16]
Så digg da
Her spiller kb
Mannen lager mat
Jeg ligger i senga
 
Back
Topp