Skravletråd januar

Å vinne 6 timer unlimited liv i candy crush... Og så komme til siste brett i episoden og måtte vente på at tre venner gidder låse opp.... Og det gjør de jo ikke, mens fritiden min løper...
 
God morgen :) jeg starter det nye året med å være sliten [emoji14] det har blitt lite søvn i natt kjenner jeg Hehe hva bringer dagen hos dere da?

Æsj....urolig lillegutt?:(
Vi har koset oss hjemme idag, og gått en liten tur på stranda:)
 
Hei og godt nyttår!
Starter det nye året full av bekymring.Sist mensen kom var 27.11.16
Ventet den på nytt 18.12.16 Den har ikke kommet og nå er det 2 uker siden.
Testet meg 30.12.16 med neg. svar.Er sterke menssmerter og murring/stikking i eggstokkene hele tiden.
Har vært en del vondere enn vanlig før mens.Er så usikker på om jeg kan være gravid selv om testen viste neg.
Er 45 år og mens er og har alltid vært presis.Det er ingenting som tyder på at jeg starter på overgangsalder enda.Er det noen som vet hvordan det event. vil merkes? Vil mens forsvinne slik med mye menssmerter?
Er litt bekymret for om noe alvorlig er galt.Tenker ta en ny test i morgen.
Er det mulig å være gravid selv med en neg. test etter så lang tid?Hva tenker dere?

Godt nytt år:)
Ville prøvd en ny test jeg. Lykke til!:)
 
Hei alle :cat:
Jeg er helt ny her inne, tenkte det var på sin plass å si hei!
Venter mitt (vårt) første babygull i mai, og vi er spente! Ikke helt planlagt, men veldig velkomment likevel.

Ha en fin kveld videre :smiley-bounce012
 
Last edited by a moderator:
Vi har for mye har jeg funnet ut
Blir fort sånn når man har plass til det, hadde mye mer før men så var det rotter i kjelleren der jeg bodde tidligere... De tok livet av mye av den gamle pynten jeg hadde arvet...
 
Så digg da
Her spiller kb
Mannen lager mat
Jeg ligger i senga
Ja det er deilig, helt til jeg nå kom på at jeg har klær som må henges opp, niste til den småspiste tassen min må lages og jeg skulle jo vaske en maskin te med klær[emoji12]
 
Æsj....urolig lillegutt?:(
Vi har koset oss hjemme idag, og gått en liten tur på stranda:)
Urolig liten tass ja, men han har hvert feberfri i 2 dager nå og ikke gitt uttrykk for smerter i går eller dag. Så da blir det bhg i morgen, kanskje vi kan komme inn i normale rutiner igjen nå [emoji16]
Deilig da, greit å ta det rolig innimellom :)
 
Oj så kjipt da
Ja det var det, var en kjip jul det året og var bare såvidt jeg orka tanken på å vaske de tingene som var mulig å redde. Men ble jul da også, men merker at jeg savner en del av pynten og det blir ikke det samme med nymoderne pynt når det som gikk tapt var 50 år+..
 
Litt å gjøre da likevel
Ja ble det, må bare finne ut hva jeg skal lage til småen. 3 måltider, og han spiser nesten ikke noe. Og de tingene han spiste før han ble syk spises ikke lenger[emoji20]
 
Godt nyttår :) håper alle hadde en fin feiring ! Tenk dette året går jeg fra å være 1 til 3 barnsmamma [emoji173]
 
Back
Topp