Skravletråd januar

Å vinne 6 timer unlimited liv i candy crush... Og så komme til siste brett i episoden og måtte vente på at tre venner gidder låse opp.... Og det gjør de jo ikke, mens fritiden min løper...

Hoho, det er kjipt da:P
 
Høres ut som en perfekt plan:D
Ble ikke helt som planlagt da jeg oppdaget at jeg måtte gjøre litt ting. Men fått slappet litt av men høres ut som om jeg snart får guttebesøk i senga mi [emoji14]
 
Hei alle :cat:
Jeg er helt ny her inne, tenkte det var på sin plass å si hei!
Venter mitt (vårt) første babygull i mai, og vi er spente! Ikke helt planlagt, men veldig velkomment likevel.

I dag ble jeg lagt til i en gruppe på Facebook som heter junimødre 2017, og det blir jo ikke helt der jeg hører hjemme. Noen som vet om det finnes tilsvarende for oss maimødre? :bookworm:

Ha en fin kveld videre :smiley-bounce012

Hei og gratulerer med maibaby i magen:)
 
Urolig liten tass ja, men han har hvert feberfri i 2 dager nå og ikke gitt uttrykk for smerter i går eller dag. Så da blir det bhg i morgen, kanskje vi kan komme inn i normale rutiner igjen nå [emoji16]
Deilig da, greit å ta det rolig innimellom :)

Så flott han er bedre!:)
 
Hei alle :cat:
Jeg er helt ny her inne, tenkte det var på sin plass å si hei!
Venter mitt (vårt) første babygull i mai, og vi er spente! Ikke helt planlagt, men veldig velkomment likevel.

I dag ble jeg lagt til i en gruppe på Facebook som heter junimødre 2017, og det blir jo ikke helt der jeg hører hjemme. Noen som vet om det finnes tilsvarende for oss maimødre? :bookworm:

Ha en fin kveld videre :smiley-bounce012

Gratulerer så gøy :D
 
Hva laget du?:)
Fiske- og skalldyrsuppe.

Hadde noe krabbeskjell og klør i frysen jeg kokte kraft på som jeg etterpå hadde løk, purre og gulrøtter oppi og reduserte til det halve.
Hadde i fløte og jevnet,
Kokte litt til og hadde i fisk, reker og krepsehaler
 
Back
Topp