Det gjør jegHåper du lykkes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jegHåper du lykkes
Å vinne 6 timer unlimited liv i candy crush... Og så komme til siste brett i episoden og måtte vente på at tre venner gidder låse opp.... Og det gjør de jo ikke, mens fritiden min løper...
Ble ikke helt som planlagt da jeg oppdaget at jeg måtte gjøre litt ting. Men fått slappet litt av men høres ut som om jeg snart får guttebesøk i senga mi [emoji14]Høres ut som en perfekt plan
Det gjør jeg også.
Men så pynter jeg jo heller ikke til jul før like før da
Nei for demmes barn gjør aldri noe galt...Her får de beskjed men tror ikke på lærerne tydeligvis
Hei alle
Jeg er helt ny her inne, tenkte det var på sin plass å si hei!
Venter mitt (vårt) første babygull i mai, og vi er spente! Ikke helt planlagt, men veldig velkomment likevel.
I dag ble jeg lagt til i en gruppe på Facebook som heter junimødre 2017, og det blir jo ikke helt der jeg hører hjemme. Noen som vet om det finnes tilsvarende for oss maimødre?
Ha en fin kveld videre
Urolig liten tass ja, men han har hvert feberfri i 2 dager nå og ikke gitt uttrykk for smerter i går eller dag. Så da blir det bhg i morgen, kanskje vi kan komme inn i normale rutiner igjen nå [emoji16]
Deilig da, greit å ta det rolig innimellom
Ja det er veldig bra [emoji16]Så flott han er bedre!
Godt nyttår håper alle hadde en fin feiring ! Tenk dette året går jeg fra å være 1 til 3 barnsmamma [emoji173]
Hei alle
Jeg er helt ny her inne, tenkte det var på sin plass å si hei!
Venter mitt (vårt) første babygull i mai, og vi er spente! Ikke helt planlagt, men veldig velkomment likevel.
I dag ble jeg lagt til i en gruppe på Facebook som heter junimødre 2017, og det blir jo ikke helt der jeg hører hjemme. Noen som vet om det finnes tilsvarende for oss maimødre?
Ha en fin kveld videre
Ble ikke helt som planlagt da jeg oppdaget at jeg måtte gjøre litt ting. Men fått slappet litt av men høres ut som om jeg snart får guttebesøk i senga mi [emoji14]
Godt nytt år søta
Nope , bare alle andre sine..Nei for demmes barn gjør aldri noe galt...
Jaja var ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg, og syntes han kunne drøya det litt men nå ligger han her da [emoji14]Så koselig da
Ja selvfølgelig var det bare litt uskyldig moro, det må jo alle bare forstå[emoji20]Nope , bare alle andre sine..
Evt det var jo bare uskyldig
Ei jeg jobber med som har 4 barn sier det bare blir verre og verre det der, var ikke sånn da hennes elsdte var på skolenJa selvfølgelig var det bare litt uskyldig moro, det må jo alle bare forstå[emoji20]
Ja det forundrer meg ikke...Ei jeg jobber med som har 4 barn sier det bare blir verre og verre det der, var ikke sånn da hennes elsdte var på skolen
Ikke meg hellerJa det forundrer meg ikke...
Fiske- og skalldyrsuppe.Hva laget du?
Ja det er desverre det...Ikke meg heller
Mye rart der ute