Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei på dere <3 Godt nytt år Lenge siden sist nå. Kan tenke meg det er skjedd mye nytt og spennende med dere alle. SÅ... det er bare å fortelle
Guttene? Hææ? Husk jeg ikke har vært her på sikkert ett år :O (uff, skammer meg...)Godt nyttår jeg venter bare på at guttene skal komme! Utolmodig nå
Hoho, det er kjipt da
Guttene? Hææ? Husk jeg ikke har vært her på sikkert ett år :O (uff, skammer meg...)
Godt nytt år til alle sammen
Oi! Så fantastisk da Klar for rollen som tre barns mamma?Hehe ja, venter 2 gutter i februar bare regner med at alle har fått det med seg jeg
Oi! Så fantastisk da Klar for rollen som tre barns mamma?
Blir tre tette da. Koselig! Gleder meg til det er min tur igjen. Må bare kjøpe oss litt større plass først.Tja jeg vet ikke egentlig har ikke helt gått opp for meg. Men sikkert
Blir tre tette da. Koselig! Gleder meg til det er min tur igjen. Må bare kjøpe oss litt større plass først.
Satser på at boligprisene blir litt mer for oss normale nå i 2017Ja det blir det ! Ja plassen ja...vi må nok flytte etterhvert
Sov godtTrøtt i kveld.
Har sovet allerede i forbindelse med legging av baby. Og kjenner meg moden for senga
Absolutt.Lov å være trøtt etter jul og nyttår
Sikkert kjekt det?Jeg som tenkte å finne på noe hyggelig med kb i morgen men så skal han bli med pappaen på jobb
Takk, det håper jeg du også fikkSov godt
Tre unger tar litt plass. Eller, ikke ungene. Men alt som følger med av klær og utstyr og leker.Ja det blir det ! Ja plassen ja...vi må nok flytte etterhvert