Lov å være trøtt etter jul og nyttår
Du er ikke alene om det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lov å være trøtt etter jul og nyttår
God morgen damer! Første dag på jobb i år. Trøtt og sliten og absolutt ikke klar... flere som kjenner på det?
Sikker??? Hu andre sover gjerne med meg fortsatt om hu får muligheten [emoji14]
Å føde
Det bør hun, ja mine er litt mer krevendeHaha, det lykkes du sikkert med også
Da var snuppa levert i bhg etter ferien. Så deilig kjente jeg
Hva skal dere?
Her kom mannen inn på badet med fem cm nysnø i hånden. De to eldste ungene i ekstase, den yngste skjønte ikke hva dette var.
Vaske seg. Kle på seg. Ull innerst og et mellomlag. Frokost. Pusse tenner og på med dress. Ut med dem. Tok yngste ut på trappa og lot henne ta på snøen. Inn og finne dress, oida, hun har ikke sko. Lete på gjesterommet og finne et par lilla vintersko i str 20. Trolig litt store, men hun skulle ikke gå, bare ha noe vanntett på beina. (har hatt sånne fotposer til eldste, aner ikke hvor de er)
På akebrett til hun sovnet der... Da gikk vi inn så nå har jeg lagt henne.
Jepp, vi så naboen når vi var ute på trappa. Godt nyttår, sa hun. Og jeg.Hurra for snø! gøy for barna!
Håper du har fått slappet av litt idag
Koselig detVi spiste lunsj på bakeren
Long time no ser! Herlig å være tilbake!
Nå er jeg sliten etter å ha vært taxi for mannen i dag ! Å jula er ryddet ut av huset
Det bør hun, ja mine er litt mer krevende
Jepp, vi så naboen når vi var ute på trappa. Godt nyttår, sa hun. Og jeg.
Godt nyttår. Og god snø! Ropte mellomste
Tja. Årlig har jeg et om orden i huset, rutiner på husarbeidet. I år som mange andre år forsøkt knyttet opp mot flylady sine prinsipper.Hva er dine da?
Veldig glad. Naboen kostet snøen av bilen sin, men svarte "god snø til deg også" og jenta strålte. Hun har akt. Lagd engel. Stått på ski og prøvd "snø-sparkesyklen" hun fikk til jul.Haha så glad da!
Da er det deilig å slappe av litt