Skravletråd januar

Her kom mannen inn på badet med fem cm nysnø i hånden. De to eldste ungene i ekstase, den yngste skjønte ikke hva dette var.

Vaske seg. Kle på seg. Ull innerst og et mellomlag. Frokost. Pusse tenner og på med dress. Ut med dem. Tok yngste ut på trappa og lot henne ta på snøen. Inn og finne dress, oida, hun har ikke sko. Lete på gjesterommet og finne et par lilla vintersko i str 20. Trolig litt store, men hun skulle ikke gå, bare ha noe vanntett på beina. (har hatt sånne fotposer til eldste, aner ikke hvor de er)

På akebrett til hun sovnet der... Da gikk vi inn så nå har jeg lagt henne.

Hurra for snø!:D gøy for barna!
 
Hurra for snø!:D gøy for barna!
Jepp, vi så naboen når vi var ute på trappa. Godt nyttår, sa hun. Og jeg.

Godt nyttår. Og god snø! Ropte mellomste
 
Jeg skal visst ikke jobbe i kveld i alle fall

I løpet av min permisjon har man visst latt min lisens til office 365 utløpe og da er det ikke så mye som virker...

It varslet men det haster ikke. Og de jobber nok ikke nå.
 
Hva er dine da?:)
Tja. Årlig har jeg et om orden i huset, rutiner på husarbeidet. I år som mange andre år forsøkt knyttet opp mot flylady sine prinsipper.

Å legge mer tilrette for ha med/bli med hjem-besøk for de to eldste. Det har vi ikke vært så gode på. Dels pga stadig rotete hus og særlig barnas rom og lekeloftet er nærmest utilgjengelig

Å prioritere tiden min rett så jeg fyller fritiden med det som gir meg glede.

Under disse en del underpunkter.

Også vurderer jeg et opplegg jeg prøvde meg på sånn i 2009-2010... 365 ting ut av huset i løpet av et år
 
Last edited:
Haha:P så glad da!
Veldig glad. Naboen kostet snøen av bilen sin, men svarte "god snø til deg også" og jenta strålte. Hun har akt. Lagd engel. Stått på ski og prøvd "snø-sparkesyklen" hun fikk til jul.
 
Back
Topp