Skravletråd januar

Masse lurt her:)
Være-med-hjem ordningen burde vi også bli flinkere til å ta oss tid til... er dårlige der...ikke pga rot, men pga tidsklemma:(

365 ting ut av huset? Kaste mener du?:)

Tid, aktiviteter, søsken, middag.... jepp, vi er gode på "en dag det passer" som er... vel, sannelig ikke ofte.

365 ting ut. Kaste, gi bort, fretex, selge, whatever. UT. Vi har for mye ting, for mye som burde vært kastet og for mye som burde vært gitt til fretex/den andre klesinnsamlingsboksen og rett og slett for mye greier.

Hei. Titter innom før jeg finner sengen. Kjipt brev fra legen i dag...celleforandringer og henvist til gynekolog.

Hei. Titter innom før jeg finner sengen. Kjipt brev fra legen i dag...celleforandringer og henvist til gynekolog.
Masse lykke til hos gynekolog.
Husk at i de aller fleste tilfeller er det ikke noe galt, men må bare sjekker sånn i tilfelle

Masse lykke til hos gynekolog.
Husk at i de aller fleste tilfeller er det ikke noe galt, men må bare sjekker sånn i tilfelle
Det er jeg klar over. Heldigvis for det. Ikke tenk litt i de baner engang. Googler og veldig mange symptomer stemmer. Som igjen kan være noe annet helt ufarlig selvsagt :)

Uffda, ikke noe kjekk beskjed. Håper det ikke er noe alvorlig <3

Tid, aktiviteter, søsken, middag.... jepp, vi er gode på "en dag det passer" som er... vel, sannelig ikke ofte.

365 ting ut. Kaste, gi bort, fretex, selge, whatever. UT. Vi har for mye ting, for mye som burde vært kastet og for mye som burde vært gitt til fretex/den andre klesinnsamlingsboksen og rett og slett for mye greier.

Den 365 tror jeg vi kopierer!:) kjempe lurt!

Back
Topp