Haha, da vet hun ihvertfall hvor hun skal være
Hold ut, det blir nok bedre!
Ja gjør nok det men til tolmodighet har jeg ikke om dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, da vet hun ihvertfall hvor hun skal være
Hold ut, det blir nok bedre!
Da slipper du å jobbe så mye før det er på plass
Masse lurt her
Være-med-hjem ordningen burde vi også bli flinkere til å ta oss tid til... er dårlige der...ikke pga rot, men pga tidsklemma
365 ting ut av huset? Kaste mener du?
Masse lykke til hos gynekolog.Hei. Titter innom før jeg finner sengen. Kjipt brev fra legen i dag...celleforandringer og henvist til gynekolog.
Det er jeg klar over. Heldigvis for det. Ikke tenk litt i de baner engang. Googler og veldig mange symptomer stemmer. Som igjen kan være noe annet helt ufarlig selvsagtMasse lykke til hos gynekolog.
Husk at i de aller fleste tilfeller er det ikke noe galt, men må bare sjekker sånn i tilfelle
Godt med alenetid med en jaSelvfølgelig
Men det var ikke bakeri som var det største for meg, men rett å slett få være alene med lillegutt en hel dag
Håper det ikke er for lenge å venteHei. Titter innom før jeg finner sengen. Kjipt brev fra legen i dag...celleforandringer og henvist til gynekolog.
Satser på det ikke er så lenge ja. Får jeg vurdere privatHåper det ikke er for lenge å vente
Skulle sjekket meg jeg også
Hei. Titter innom før jeg finner sengen. Kjipt brev fra legen i dag...celleforandringer og henvist til gynekolog.
Pleier vel ikke være så lang ventetid på såntSatser på det ikke er så lenge ja. Får jeg vurdere privat
Nei,håper ikke det. Fleste tilfeller er det jo ikke det. Men blir jo litt skremt for det. Blir godt å få sjekket opp i.Uffda, ikke noe kjekk beskjed. Håper det ikke er noe alvorlig <3
Ingen anelsePleier vel ikke være så lang ventetid på sånt
Tror jeg skal fortelle eldste hva en varmtvannsbereder er i morgen tidlig.
Jeg liker ikke å dusje i kaldt vann
Jepp.Hehe! Orker du ta den kampen altså? Varmtvannsbereder lissom
Tar du en leksjon her å??Tror jeg skal fortelle eldste hva en varmtvannsbereder er i morgen tidlig.
Jeg liker ikke å dusje i kaldt vann
Ja gjør nok det men til tolmodighet har jeg ikke om dagen
Tid, aktiviteter, søsken, middag.... jepp, vi er gode på "en dag det passer" som er... vel, sannelig ikke ofte.
365 ting ut. Kaste, gi bort, fretex, selge, whatever. UT. Vi har for mye ting, for mye som burde vært kastet og for mye som burde vært gitt til fretex/den andre klesinnsamlingsboksen og rett og slett for mye greier.
Hei. Titter innom før jeg finner sengen. Kjipt brev fra legen i dag...celleforandringer og henvist til gynekolog.