Skravletråd januar

Jeg skal visst ikke jobbe i kveld i alle fall

I løpet av min permisjon har man visst latt min lisens til office 365 utløpe og da er det ikke så mye som virker...

It varslet men det haster ikke. Og de jobber nok ikke nå.

Da slipper du å jobbe så mye før det er på plass:)
 
Tja. Årlig har jeg et om orden i huset, rutiner på husarbeidet. I år som mange andre år forsøkt knyttet opp mot flylady sine prinsipper.

Å legge mer tilrette for ha med/bli med hjem-besøk for de to eldste. Det har vi ikke vært så gode på. Dels pga stadig rotete hus og særlig barnas rom og lekeloftet er nærmest utilgjengelig

Å prioritere tiden min rett så jeg fyller fritiden med det som gir meg glede.

Under disse en del underpunkter.

Også vurderer jeg et opplegg jeg prøvde meg på sånn i 2009-2010... 365 ting ut av huset i løpet av et år

Masse lurt her:)
Være-med-hjem ordningen burde vi også bli flinkere til å ta oss tid til... er dårlige der...ikke pga rot, men pga tidsklemma:(

365 ting ut av huset? Kaste mener du?:)
 
Veldig glad. Naboen kostet snøen av bilen sin, men svarte "god snø til deg også" og jenta strålte. Hun har akt. Lagd engel. Stått på ski og prøvd "snø-sparkesyklen" hun fikk til jul.

Herlig å se de små glede seg sånn:D
 
Haha, ja da har dere det nok gående en stund:P

Ho har slutta å komme ut i stua da :p men leker på rommet i mørket isteden :p men tror den største feilen er at jeg går inn hele tia, og sier at ho må legge seg. Kanskje jeg bare skal la ho være
 
Ho har slutta å komme ut i stua da :p men leker på rommet i mørket isteden :p men tror den største feilen er at jeg går inn hele tia, og sier at ho må legge seg. Kanskje jeg bare skal la ho være

Om du lar henne være, tror du hun tusler tilbake til senga selv?:)
 
Om du lar henne være, tror du hun tusler tilbake til senga selv?:)

Lurer på det samme :p holdt på i 2 timer nå liksom :p jeg går jo inn med en gang jeg hører at ho har gått ut, å da løper ho tilbake til senga og gjemmer seg under dyna
 
Lurer på det samme :p holdt på i 2 timer nå liksom :p jeg går jo inn med en gang jeg hører at ho har gått ut, å da løper ho tilbake til senga og gjemmer seg under dyna

Haha, da vet hun ihvertfall hvor hun skal være:P
Hold ut, det blir nok bedre!:)
 
Back
Topp