Satser på at boligprisene blir litt mer for oss normale nå i 2017
Får håpe det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på at boligprisene blir litt mer for oss normale nå i 2017
God morgen damer! Første dag på jobb i år. Trøtt og sliten og absolutt ikke klar... flere som kjenner på det?
Tre unger tar litt plass. Eller, ikke ungene. Men alt som følger med av klær og utstyr og leker.
Jaja var ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg, og syntes han kunne drøya det litt men nå ligger han her da [emoji14]
Sikker??? Hu andre sover gjerne med meg fortsatt om hu får muligheten [emoji14]Bare å nyte! plutselig gidder han ikke lenger
Fiske- og skalldyrsuppe.
Hadde noe krabbeskjell og klør i frysen jeg kokte kraft på som jeg etterpå hadde løk, purre og gulrøtter oppi og reduserte til det halve.
Hadde i fløte og jevnet,
Kokte litt til og hadde i fisk, reker og krepsehaler
Hei på dere <3 Godt nytt år Lenge siden sist nå. Kan tenke meg det er skjedd mye nytt og spennende med dere alle. SÅ... det er bare å fortelle
. Menmen. Skulle ikke jeg bli bedre på å prioritere det som er viktig i 2017?
Det er bare det at når jeg ligger på senga med snuppa som skal sove er cc perfekt...
Jeg som tenkte å finne på noe hyggelig med kb i morgen men så skal han bli med pappaen på jobb
Nei, det gidder jeg ikke
Har du?
Ja for han er det jo detSikkert kjekt det?
Det gjorde jegTakk, det håper jeg du også fikk
Hva skal dere?Jeg skal finne på noe hyggelig med minstemann
Starter ikke før onsdag jeg , er i grunn klar så jeg kommer i rutine igjenGod morgen damer! Første dag på jobb i år. Trøtt og sliten og absolutt ikke klar... flere som kjenner på det?
Næmmen, hallo LadyZ!! koselig å se deg!
Ikke så mye spennende å berette om herfra
Starter ikke før onsdag jeg , er i grunn klar så jeg kommer i rutine igjen