Pappaen får passe snuppa mens mamma blunder litt
snakkes senere jenter 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var vi kommet hjem fra nyttårsferie hos et vennepar! Nå nekter jeg å dra flere steder før etter fødsel.
Har alle hatt en fin feiring?
Ja, nå ble jo vi varta opp litt da, men merker det å sitte noen timer i bil + sove på en tynn, trang sovesofa ikke akkurat er det beste når man er gravid i 8. mnd.Haha... Må le litt, sa nesten det samme til mannen i går "nå skal vi ikke ha gjester før etter fødsel"ble helt ødelagt i ryggen av all flyinga fram og tilbake mellom kjøkken og stue i går... Skulle gjøre det enkelt men det klarte jeg jo ikke
men ble en flott feiring da...
Nei, nærmer seg nå! Hva gjorde dere?Hehe, det er ikke så lenge igjen nå da
Vi har hatt ei fin feiring.![]()
Ja, nå ble jo vi varta opp litt da, men merker det å sitte noen timer i bil + sove på en tynn, trang sovesofa ikke akkurat er det beste når man er gravid i 8. mnd.vesla har bursdag i midten av januar, så må nok ta imot gjester langveisfra da. Men, de skal jammen få jobbe for kost og losji! Jeg er ferdig!
![]()
Er du på appen eller datamaskin?Noen som veit korleis man endrer profilen her? Står jo som blivende mamma, men er jo 3 mnd siden lillegutt kom
Så koselig du er her og passer på ossJeg vil bare minne om at man fortsatt kan multiqoute! Og at flere korte innlegg etter hverandre anses som spamming![]()
Vi har og veslas selskap i januar! "Heldigvis" vet jeg at en stor del av slekta er bortreist den eneste dagen det passer at vi har familieselskapet, så tror vi skal få plass til alle på et vis. :SEr glad selskaper og sånt er over. Men har ett igjen. Frøknas 4 årsdag 19.januarOg vi kan ikke ha alle her samtidig!
Ja, har måtte begynne hver morgen med yoga for i det hele tatt klare å komme meg gjennom dagen. Ryggen er trøblete nok fra før.Ja det skjønner jeg godt... Selv må jeg bygge meg en liten bakke for å i det heletatt få soveså en sovesofa hadde ikke vært drømmen her, men nå er vi jo i siste innspurt da heldigvis
ikke såååå lenge igjen nå
![]()
Håper heller ikke det:-/.Uff da håper han ikke blir syk
Veldig enig:-/. Kunne godt vært foruten detVerste som er![]()
Håper også detHuff da. Håper det går fort over og at ingen blir smittet.
Er 11+4 idagHuff, da blir det vel slitsomt med jobb ja... Mange uker er du nå?
Skader iallefall ikke.Ikke dumt egentlig... Kanskje jeg skal prøve meg på det selvkan jo myke opp en del
for min del håper jeg på 2 tette... Ikke sikker på jeg orker innimellom men
![]()
Da er det jo håp om at det snart skal gå seg til da. Krysser fingrene for det!Er 11+4 idag. Er 12 uker på mandag
![]()
Bruker appen er det ikke mulig å endre på den kanskje?