Skravletråd januar

Håpe jeg også :)
kan jeg spørre hvorfor du er der?

Klart du kan :) fikk baby 29/12 etter utallige innleggelser pga svangerskapsforgiftning. Skulle egentlig hjem idag, og jeg var veldig klar for det. Men lille plutt har gulsot og må ligge litt i lys. Intet dramatisk, men hardt ått en hormonbombe!

Kake må til nå en ble 1 år på nyttårsaften :-)

Vedlegg

• 1451657203714.jpg
    1451657203714.jpg
    112,2 KB · Visninger: 16
Hehe.. Har aldri forsetter selv.. :p
Jeg orker ikke. Skal jeg forandre meg, vil jeg gjøre det når jeg evt bestemmer meg for det. Og for øyeblikket føler jeg ikke behovet for å forandre meg særlig :D

Er noe med det... Skal man forandre på noe må man være motivert tenker jeg og kunne bestemme seg for det når som helst på året, ikke begrense det til en dag... Og som deg føler jeg ikke så veldig behov for å forandre på så mye :)

Sklidd ut i jula er nå en ting, jeg skal tilbake til jobb etter permisjon, og da har det blitt litt sent på kvelden og opp kl 8 og ofte en liten blund under lille U sin første lur...
Nå må jeg i seng kl 22 og opp kl 6

Uffda, blir litt overgang,.., jeg sliter med å snu om etter en uke med juleferie liksom... Haha...

Roooolig start på det nye året.

Storebror ville at det skulle være morgen klokka sju. Jeg nektet, han la seg rundt ett, og han er syk. Han fikk ligge med oss og sov til 10. Da sto de to store ungene opp og jeg byttet på lillesøster før jeg tok henne inn i sengen og ammet. Hun sovnet ikke så vi koste litt, så kom mannen og tok henne på magen mens jeg gikk på badet. Hun sovnet. Jeg var veldig fornøyd med å få på meg de vanlige buksene mine, ikke like happy med at den som er mest presentabel er den med hull på kneet, den andre er rivnet i skrittet og den tredje bak...jeg må på bukseshopping. Mammabukser er ikke stas lenger.

Nå sitter jeg og halvsover på sofaen med sovebaby på magen. Mellomsøster er ute sammen med nabojenta og mannen går tur med hunden. Jeg hadde lyst å strikke tur hele familien, men neppe en god ide for storebror med masse vannkopper og feber et han ikke i form til å gå tur.

Jeg glemte å ta min planlagte powernap :p jeg lever litt med albert åberg sin "skal bare" teori
Å jaggu så skulle jeg bare sette på en vaskemaskin og sjekke facebook og vips så var baby J våken :p
Haha...kjenner til det:P

Back
Topp