Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpe jeg også
kan jeg spørre hvorfor du er der?
Ja med stormskrittGodt nytt år
Snart i mål du!
Lettere er det i alle fall!He he greiest uten![]()
Så fin den bleKake må til nå en ble 1 år på nyttårsaften![]()
Det er rett og slett for at bursdagsbarnet skal føle at det er skikkelig bursdag. Da er jul ut og bursdag inn. Noe han setter stor pris på.Oj det var tidlig å kaste det ut
Tusen takkSå fin den ble![]()
Tusen takkVeldig kul!![]()
Tusen takk. Sånn går det når gubben skal velge motiv
. Og mini koste seg
![]()
Hihi ja tror flere av gjestene også synes den var kul og ikke minst godKan jeg tro!
Ville kost meg max med slik kake jeg og![]()
Og vi er her for å holde deg med selskapJa, jeg regner med jeg trenger dere for å få tiden til å gå litt fortere etterhvert som sommeren nærmer seg![]()
Hehe.. Har aldri forsetter selv..
Jeg orker ikke. Skal jeg forandre meg, vil jeg gjøre det når jeg evt bestemmer meg for det. Og for øyeblikket føler jeg ikke behovet for å forandre meg særlig![]()
Sklidd ut i jula er nå en ting, jeg skal tilbake til jobb etter permisjon, og da har det blitt litt sent på kvelden og opp kl 8 og ofte en liten blund under lille U sin første lur...
Nå må jeg i seng kl 22 og opp kl 6
Godt nytt år til deg ogsåHar ikkje dillet meg til innpå her før no, men no er det jo nyttår så då passar det jo fint godt nyttår alle!
Haha...kjenner til detJeg glemte å ta min planlagte powernapjeg lever litt med albert åberg sin "skal bare" teori
Å jaggu så skulle jeg bare sette på en vaskemaskin og sjekke facebook og vips så var baby J våken![]()
Takk for detGodt nyttår til deg og![]()
Velkommen hjemDa var vi kommet hjem fra nyttårsferie hos et vennepar! Nå nekter jeg å dra flere steder før etter fødsel.
Har alle hatt en fin feiring?