Blivende mamma september2015
Glad i forumet
Ok! Takk for hjelpen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har og veslas selskap i januar! "Heldigvis" vet jeg at en stor del av slekta er bortreist den eneste dagen det passer at vi har familieselskapet, så tror vi skal få plass til alle på et vis. :S
Ja, har måtte begynne hver morgen med yoga for i det hele tatt klare å komme meg gjennom dagen. Ryggen er trøblete nok fra før.
Nei, nå er det nærme, og antagelig siste gang for meg. Så får vel prøve å nyte tilværelsen.![]()
Ligger på sofaen og leser bok, med hoppuka på tv... Behagelig første nyttårsdagSitter og planlegger middagen i dag nå, hva gjør dere?
Vis vedlegget 153543
Sitter og planlegger middagen i dag nå, hva gjør dere?
Vis vedlegget 153543
Skader iallefall ikke.ikke mye trening da, er mer for å bare få myka opp nok til å holde ut dagen.
![]()
Ikke lett å finne roen med disco i magen nei![]()
Når er termin?
Her spiller eldsten på TV'n mens frøkna går rundt og koser seg.Ligger på sofaen og leser bok, med hoppuka på tv... Behagelig første nyttårsdag![]()
Helt klart.Hehe, som her da. Yngste 'flinkest' på å være oppe![]()
Deilig å sove så lengeOi, her glemte mannen å vekke meg.
Våknet av meg selv kl 11:45
Oj det var tidlig å kaste det utNå er juletreet ute av stua. Men en trist 3 åring kommenterte: stakkars tre , det er jo kaldt ute.
Han glemmer nok det når ballongene til storebrors bursdag i morgen kommer opp.
Ikke så mangeGodt nytt år alle sammen ♡
/sent ute
Noen nyttårsforsetter på gang?![]()
![]()
Mannen her mulitasker litt mindre enn meg, for han ser bare på hopprennet...Her spiller eldsten på TV'n mens frøkna går rundt og koser seg.
Lille U ligger ved siden av meg og leker med en julekule.
Mannen sover
Veldig, nå håper jeg bare jeg ikke får problemer til kvelden.Lykke til med
Deilig å sove så lenge![]()
Det er alltid en utfordring... Vi har ikke sklidd så veldig ut denne jula faktisk. Stort sett oppe innen kl 9. Men det er jo såklart 3 timer senere enn normalen på hverdager da, så det blir gjerne tøft nok uansett...Veldig, nå håper jeg bare jeg ikke får problemer til kvelden.
Må virkelig se å få orden på sove mønstret mitt og begynne å stå opp tidlig ved tanke på at jeg skal på jobb på mandag
Gleder meg til å komme hjem jeg ogsåVi hadde en veldig fin feiring. Men nå er det godt å være hjemme igjen![]()
Hatt det fint?Da var vi kommet hjem fra nyttårsferie hos et vennepar! Nå nekter jeg å dra flere steder før etter fødsel.
Har alle hatt en fin feiring?
He he greiest utenIkke et engang![]()
Håper detDa er det jo håp om at det snart skal gå seg til da. Krysser fingrene for det!
Var du lenge kvalm forrige gang da?
Sklidd ut i jula er nå en ting, jeg skal tilbake til jobb etter permisjon, og da har det blitt litt sent på kvelden og opp kl 8 og ofte en liten blund under lille U sin første lur...Det er alltid en utfordring... Vi har ikke sklidd så veldig ut denne jula faktisk. Stort sett oppe innen kl 9. Men det er jo såklart 3 timer senere enn normalen på hverdager da, så det blir gjerne tøft nok uansett...