Skravletråd januar

Vi har og veslas selskap i januar! "Heldigvis" vet jeg at en stor del av slekta er bortreist den eneste dagen det passer at vi har familieselskapet, så tror vi skal få plass til alle på et vis. :S

Ja, har måtte begynne hver morgen med yoga for i det hele tatt klare å komme meg gjennom dagen. Ryggen er trøblete nok fra før. :p
Nei, nå er det nærme, og antagelig siste gang for meg. Så får vel prøve å nyte tilværelsen. :p

Heldig med den! ;p Vi har nettopp flyttet i et hus da, istedenfor leilighet, så vi har litt mer plass, men før måtte vi ha tre ulike selskaper. ;p Må vel finne ut av hvordan vi skal gjøre det :)

Skader iallefall ikke. :p ikke mye trening da, er mer for å bare få myka opp nok til å holde ut dagen. :p

Trening har jeg ingen mål om å få til :p men å myke opp litt er ikke dumt. Er så stiv i kroppen når jeg våkner så kommer nesten ikke ut av senga

Ikke lett å finne roen med disco i magen nei:P
Når er termin?

Ikke helt lett, men likevel så hærlig å ligge å kjenne på da... Fikk sove til slutt da, og våknet langt ut på dagen av det samme... Blir så glad av det :)

Termin er i begynnelsen av april... Litt småpanikk siden dette er første og ingenting er på plass enda, bortsett fra at han vil ha noe klær og ha på seg da... Og fått en bleiepakke i en sånn pakke fra Rimi... Haha... Men får vel starte handlinga på januarsalg nå :)

Har du mange barn?

Ligger på sofaen og leser bok, med hoppuka på tv... Behagelig første nyttårsdag:)
Her spiller eldsten på TV'n mens frøkna går rundt og koser seg.
Lille U ligger ved siden av meg og leker med en julekule.
Mannen sover

Her spiller eldsten på TV'n mens frøkna går rundt og koser seg.
Lille U ligger ved siden av meg og leker med en julekule.
Mannen sover
Mannen her mulitasker litt mindre enn meg, for han ser bare på hopprennet...:p
Ungene sitter på loftstua og ser på film, såååå trøtte og grinete etter alt for lite søvn i natt...:p

Veldig, nå håper jeg bare jeg ikke får problemer til kvelden.
Må virkelig se å få orden på sove mønstret mitt og begynne å stå opp tidlig ved tanke på at jeg skal på jobb på mandag
Det er alltid en utfordring... Vi har ikke sklidd så veldig ut denne jula faktisk. Stort sett oppe innen kl 9. Men det er jo såklart 3 timer senere enn normalen på hverdager da, så det blir gjerne tøft nok uansett...

Da er det jo håp om at det snart skal gå seg til da. Krysser fingrene for det!
Var du lenge kvalm forrige gang da?
Håper det:-). Var ikke noe særlig kvalm med første, kanskje de 2-3 første ukene så vidt bittelitt hvis jeg legger godviljen til.

Det er alltid en utfordring... Vi har ikke sklidd så veldig ut denne jula faktisk. Stort sett oppe innen kl 9. Men det er jo såklart 3 timer senere enn normalen på hverdager da, så det blir gjerne tøft nok uansett...
Sklidd ut i jula er nå en ting, jeg skal tilbake til jobb etter permisjon, og da har det blitt litt sent på kvelden og opp kl 8 og ofte en liten blund under lille U sin første lur...
Nå må jeg i seng kl 22 og opp kl 6

Back
Topp