Skravletråd januar

Ikke sant :) hun har aldri brukt sprinkelsengen sin så :p

Elsker blikket i ansiktet på frøkna her når hu blir overasket med noe nytt på rommet... Rein glede rett og slett :) helt fantastisk... Ikke lenge siden det hu fikk nytt rom og hu ble så glad. Håper frøkna di blir like glad, er jo i slike øyeblikk det er fantastisk å være mamma :)

Absolutt :)
Har egentlig aldri hatt noen jeg.. har sett så mange andre som ikke har klart det :p

Samme her! Jeg vil også heller forandre meg på mine premisser - ikke -fordi- det er et nytt år.. :p

Håper du har fått deg en god dupp:D
Jeg glemte å ta min planlagte powernap :p jeg lever litt med albert åberg sin "skal bare" teori
Å jaggu så skulle jeg bare sette på en vaskemaskin og sjekke facebook og vips så var baby J våken :p

Elsker blikket i ansiktet på frøkna her når hu blir overasket med noe nytt på rommet... Rein glede rett og slett :) helt fantastisk... Ikke lenge siden det hu fikk nytt rom og hu ble så glad. Håper frøkna di blir like glad, er jo i slike øyeblikk det er fantastisk å være mamma :)
Ikke sant :) vi bor i en 2 roms, men med stort soverom :) håper å få flyttet snart :D

Nja hadde en liten bedring fra kvalmen på juledagene men nå er den tilbake for fullt igjen:-/. Så blir spennende i morgen
Huff, da blir det vel slitsomt med jobb ja... Mange uker er du nå?

Ikke sant :) vi bor i en 2 roms, men med stort soverom :) håper å få flyttet snart :D

Godt dere gjør det beste ut av det :) plass er jo ikke alt, selv har vi stort hus men noen ganger (spess når hovedvaska står for tur) så ønsker jeg meg 2 roms :p

8 åringen før og var ikke til å vekke. 12 åringen i det fyrverkeriet startet og 3 åringen han var i topp form.
Hehe, som her da. Yngste 'flinkest' på å være oppe :p

Da var vi kommet hjem fra nyttårsferie hos et vennepar! Nå nekter jeg å dra flere steder før etter fødsel. :p
Har alle hatt en fin feiring?

Da var vi kommet hjem fra nyttårsferie hos et vennepar! Nå nekter jeg å dra flere steder før etter fødsel. :p

Haha... Må le litt, sa nesten det samme til mannen i går "nå skal vi ikke ha gjester før etter fødsel" :p ble helt ødelagt i ryggen av all flyinga fram og tilbake mellom kjøkken og stue i går... Skulle gjøre det enkelt men det klarte jeg jo ikke :p men ble en flott feiring da...

Hehe, det er ikke så lenge igjen nå da :)
Vi har hatt ei fin feiring. :)

Back
Topp