Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgenHer var det vist morgen kl 5 i dag! Må jo få med oss alt i 2016! Gleder meg til ungene lærer seg å sove
Det må være hovedmål i år
![]()
Hvorfor er du der?Jeg sitter og håper at vi får reise hjem fra sykehuset idag.. Blir litt smådeprimert av å være her![]()
Håpe jeg ogsåJeg sitter og håper at vi får reise hjem fra sykehuset idag.. Blir litt smådeprimert av å være her![]()
Godt nyttårGodt nytt år!
Her har det ikke blitt natt enda... Eller rettere sagt, senga er inntatt, men søvnen uteblir...
Har dere hatt en fin nyttårsfeiring?
Æsj daÅ nei håper ikke mini får omgangssyken nå:-/. Våknet 2-3 ganger i natt av han han hostet og brakk seg og det kom opp litt klar væske:-/.
Hurra!Idag blir det en liten feiring av mini sin bursdag![]()
God nytt årGodt nytt år. Her startet dagen tidlig. Men kos å sitte med 3 åringen i armkroken. Mange tanker rundt det nye året.
Godt nytt årGodt nyttår![]()
Litt trøtt. Begge barna la seg 1 i natt og minsta ville opp 630... Eldste sto akkurat opp. Døse på sofa jeg![]()
Håper du har fått deg en god duppGodt nyttår alle sammenhåper dere hadde en fin nyttårsfeiring
Her startet dagen 09:00venter på at baby J skal bli trøtt igjen så jeg kan sove litt til
![]()
8 åringen før og var ikke til å vekke. 12 åringen i det fyrverkeriet startet og 3 åringen han var i topp form.Hihi, sovna de da før eller etter fyrverkeriet?
Her holdt 4-åringen ut, mens 6-åringen ble vekket opp igjen.
Godt nytt årGodt nyttår folkens! Måtte 2016 bli alt dere ønsker!
Hadde dere en fin feiring i går da?
Godt nytt årGodt nyttår alle sammenher er den kunn meg (den gravide) som har våkna, frøkna på 7 grynta så smått når jeg gikk forbi døra hennes og mannen snorker godt ennå
![]()
Godt nytt årGodt nytt år alle sammen![]()
6 dager til terminen og formen er bra
Håper dere alle har hatt et bra år og en bra feiring inn i det nye;P
Godt nytt år TotoroGodt nyttår alle sammen![]()
Har skiftet 3je bleie hvor det tyter ut som det holder så ser ut som noe magegreier på gang :-/. Men heldigvis blid og fornøyd selv om han hyler når vi må spyle han i dusjenÆsj dakrysser fingre!!
Her forsvant også treet idagNå er juletreet ute av stua. Men en trist 3 åring kommenterte: stakkars tre , det er jo kaldt ute.
Han glemmer nok det når ballongene til storebrors bursdag i morgen kommer opp.