Skravletråd januar

Godt nytt år alle sammen ♡
/sent ute
Noen nyttårsforsetter på gang? :) :)

ImageUploadedByBV Forum1451651513.202424.jpg

Skal spørre mine besteforeldre om hjelp til å hente denne sengen og overraske jenta vår med ny seng ❤️ vi må rydde plass til klærne hennes i klesskapet :)

Godt nyttår:D
Dårlig natt?
Jeg hadde en stille og rolig feiring hjemme med mann og barn:)

Neida, forsåvidt ingen dårlig natt :) hadde en fin, men rolig feiring med familie, men har en stadig voksende gravidmage som ikke sammarbeider så mye om sovestillinger... Haha... Og en liten inni der som absolutt ikke ville avslutte nyttårsfesten når jeg var klar for det :) og så har vi liksom bare oss selv å tenke på enda og dermed har vi snudd døgnet ganske kraftig i jula og det har bare blitt senere og senere kvelder... Må vel en drastisk omveltning til iløpet av 2016 tenker jeg ;)

Godt nytt år alle sammen ♡
/sent ute
Noen nyttårsforsetter på gang? :) :)

Ikke de store nyttårsforsettene her... Det har jeg gitt opp for lenge siden... Men ære være de som kan sette seg slike og holde de :)

Ikke de store nyttårsforsettene her... Det har jeg gitt opp for lenge siden... Men ære være de som kan sette seg slike og holde de :)

Hehe.. Har aldri forsetter selv.. :p
Jeg orker ikke. Skal jeg forandre meg, vil jeg gjøre det når jeg evt bestemmer meg for det. Og for øyeblikket føler jeg ikke behovet for å forandre meg særlig :D

Mat! Vi var flinke en stund til å kun ukeshandle og planlegge middager, men det gikk jo ikke lenge før det var over.. :p

Ah. Sånn pleier det å være! :p Plutselig så glemmer man å skrive planen, kjøper spontant og tenker at man heller skriver den senere... :p

Ja, det har blitt et ork det der med middager men får bare ta oss sammen ;)

Får skrive for en måned av gangen - så slipper dere sitte så ofte med det! :p

Back
Topp