Høres perfekt utJa det var kjempe deiligVeldig gla for at jeg rydda og satt i oppvaska før vi la oss i går også.. Da var det liksom bare å sette seg på sofaen å nyte stillheten
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres perfekt utJa det var kjempe deiligVeldig gla for at jeg rydda og satt i oppvaska før vi la oss i går også.. Da var det liksom bare å sette seg på sofaen å nyte stillheten
![]()
Verste som erTusen takk. Håper jeg også
. Er noe herk med omgangssyken og magesjau
Tusen takkGod morgen
Håper barna snur døgnet litt snart!
Så deiligOi, her glemte mannen å vekke meg.
Våknet av meg selv kl 11:45
Så herlig bildeVis vedlegget 153526
Hun sovnet igjen hun :O sliten stakkarsførst oppe til halv 5 før nyttårsaften sov en time og var oppe til 3-4 tiden idag. Godt å få sove og mor får frokost på sengen etterpå
![]()
Godt nytt årGodt nyttår alle sammenHåper dere alle hadde en fin feiring i går!
![]()
Takk for detSå herlig bilde![]()
Godt nytt år, TamaraGodt nytt år alle sammenHåper dere alle hadde en flott dag i går
![]()
Godt nyttår
Dårlig natt?
Jeg hadde en stille og rolig feiring hjemme med mann og barn![]()
Godt nytt år alle sammen ♡
/sent ute
Noen nyttårsforsetter på gang?![]()
![]()
Ikke de store nyttårsforsettene her... Det har jeg gitt opp for lenge siden... Men ære være de som kan sette seg slike og holde de![]()
Vis vedlegget 153536
Skal spørre mine besteforeldre om hjelp til å hente denne sengen og overraske jenta vår med ny sengvi må rydde plass til klærne hennes i klesskapet
![]()
Godt nytt år alle sammen ♡
/sent ute
Noen nyttårsforsetter på gang?![]()
![]()
Her blir det kun at vi skal være økonomiske og spare![]()
Høres lurt ut! Funnet noen konkrete ting dere skal spare inn på?![]()
Mat! Vi var flinke en stund til å kun ukeshandle og planlegge middager, men det gikk jo ikke lenge før det var over..![]()
Ah. Sånn pleier det å være!Plutselig så glemmer man å skrive planen, kjøper spontant og tenker at man heller skriver den senere...
![]()
Ja, det har blitt et ork det der med middager men får bare ta oss sammen![]()