Kos dere med feiringIdag blir det en liten feiring av mini sin bursdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere med feiringIdag blir det en liten feiring av mini sin bursdag![]()
Takk, gleder meg til å tilbringe mye tid her inne sammen med dereGodt nytt år alle sammen, gleder meg til å bli bedre kjent med dere i 2016![]()
Godt nytt år til deg ogsåGodt nytt år til alle![]()
Skal detKos dere med feiring![]()
Godt nytt år
Deilig med huset for seg selv litt!
Oi, for en omtenksom mann!Oi, her glemte mannen å vekke meg.
Våknet av meg selv kl 11:45
Så tidlig dere kaster ut treetNå er juletreet ute av stua. Men en trist 3 åring kommenterte: stakkars tre , det er jo kaldt ute.
Han glemmer nok det når ballongene til storebrors bursdag i morgen kommer opp.
Masse god bedring til tassenHar skiftet 3je bleie hvor det tyter ut som det holder så ser ut som noe magegreier på gang :-/. Men heldigvis blid og fornøyd selv om han hyler når vi må spyle han i dusjen
Tusen takkMasse god bedring til tassen
Håper dere voksne slipper unna!
Takk for detGodt nytt år til deg også![]()
Godt nyttår til deg ogsåKan ikke se vi har skravletråd for januar så starter en. Godt nyttår alle sammen
![]()
Oh yes det blir detGodt nytt år til deg og alle andre her inne.
Blir spennende å se hva dette nye året bringer![]()
Uff da håper han ikke blir sykÅ nei håper ikke mini får omgangssyken nå:-/. Våknet 2-3 ganger i natt av han han hostet og brakk seg og det kom opp litt klar væske:-/.
Vi hadde en veldig fin enGodt nytt år!
Her har det ikke blitt natt enda... Eller rettere sagt, senga er inntatt, men søvnen uteblir...
Har dere hatt en fin nyttårsfeiring?
God morgenHer var det vist morgen kl 5 i dag! Må jo få med oss alt i 2016! Gleder meg til ungene lærer seg å sove
Det må være hovedmål i år
![]()
Godt nyttårGodt nyttår folkens! Måtte 2016 bli alt dere ønsker!
Hadde dere en fin feiring i går da?