Skravletråd januar

Godt nytt år:D
Deilig med huset for seg selv litt!

Ja det var kjempe deilig :) Veldig gla for at jeg rydda og satt i oppvaska før vi la oss i går også.. Da var det liksom bare å sette seg på sofaen å nyte stillheten :p

Nå er juletreet ute av stua. Men en trist 3 åring kommenterte: stakkars tre , det er jo kaldt ute.

Han glemmer nok det når ballongene til storebrors bursdag i morgen kommer opp.
Så tidlig dere kaster ut treet:) jeg tviholder på det til mannen får nok:P
Hvor gammel blir storebror?

Har skiftet 3je bleie hvor det tyter ut som det holder så ser ut som noe magegreier på gang :-/. Men heldigvis blid og fornøyd selv om han hyler når vi må spyle han i dusjen
Masse god bedring til tassen:)
Håper dere voksne slipper unna!

Her vekket mannen min meg i 12 tiden :) N sov en stund hun og. Stakkars hun fikk seg ett støkk i nesen igår da akebrettet veltet fordi hun skulle se på meg :( ❤️ rett før vi var framme, men den ser bedre ut idag. Hun blødde litt neseblod, fikk skrubb på nesen og under. Så hjem bant vi henne fast :) hun våknet 23:15 etter å ha sovet med mye hyl au i en time med meg :/ hun hadde sikkelig luftsmerter, men fikk sett raketter inne og det var stor stas det :D nå skal vi lage sengen hennes til prinsesse seng ❤️

Noen som har tips hva vi burde gjøre når hun skal i over i egen seng? Det er på tide nå synes jeg :)

ImageUploadedByBV Forum1451648921.764275.jpg
Hun sovnet igjen hun :O sliten stakkars ❤️ først oppe til halv 5 før nyttårsaften sov en time og var oppe til 3-4 tiden idag. Godt å få sove og mor får frokost på sengen etterpå :D

Back
Topp