>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Var helt i ørska jeg når hu kom innMerkelig at de må stå opp like tidlig uansett når de legger seg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var helt i ørska jeg når hu kom innMerkelig at de må stå opp like tidlig uansett når de legger seg.
Å nei, håper virkelig ikke det er sykdom på gang!Å nei håper ikke mini får omgangssyken nå:-/. Våknet 2-3 ganger i natt av han han hostet og brakk seg og det kom opp litt klar væske:-/.
Her var det veldig stille og rolig. Hos deg da?Godt nyttår folkens! Måtte 2016 bli alt dere ønsker!
Hadde dere en fin feiring i går da?
Godt nyttår folkens! Måtte 2016 bli alt dere ønsker!
Hadde de her enda blitt trøtte igjen.. Ingen nåde før i kveld her.Godt nyttår alle sammenhåper dere hadde en fin nyttårsfeiring
Her startet dagen 09:00venter på at baby J skal bli trøtt igjen så jeg kan sove litt til
![]()
Hadde vært typisk da nå når jeg starter på jobb igjen i morgenÅ nei, håper virkelig ikke det er sykdom på gang!
Ganske stille og rolig her også. Feira med gode venner, med barn.Her var det veldig stille og rolig. Hos deg da?
Hihi, sovna de da før eller etter fyrverkeriet?Det ble en rolig feiring. Men det er koselig og bare nyte barna. Den ene sovnet i en krok og en annen feil vei i senga.
Veldig typisk....Hadde vært typisk da nå når jeg starter på jobb igjen i morgen![]()
Haha jaa ikke santHadde de her enda blitt trøtte igjen.. Ingen nåde før i kveld her.
Nja hadde en liten bedring fra kvalmen på juledagene men nå er den tilbake for fullt igjen:-/. Så blir spennende i morgenVeldig typisk....
Hvordan går det forresten med formen din?
Godt nyttår folkens! Måtte 2016 bli alt dere ønsker!
Idag blir det en liten feiring av mini sin bursdag![]()
Satser på detHåper det blir en fin feiring![]()