Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer nok til å ga på et vis, det må det, men kommer nok til å være litt trøtt den første tidenEr noe med det... Skal man forandre på noe må man være motivert tenker jeg og kunne bestemme seg for det når som helst på året, ikke begrense det til en dag... Og som deg føler jeg ikke så veldig behov for å forandre på så mye
Uffda, blir litt overgang,.., jeg sliter med å snu om etter en uke med juleferie liksom... Haha...
Vi hadde gjester og koste oss med en vellykket (hurra!!! ) kalkun og alias etter middagen mens vi ventet på raketteneNei, nærmer seg nå! Hva gjorde dere?
Har dere hatt det fint?På vei hjem etter 9 dagers juleferie![]()
For det første: gratulerer!!Klart du kanfikk baby 29/12 etter utallige innleggelser pga svangerskapsforgiftning. Skulle egentlig hjem idag, og jeg var veldig klar for det. Men lille plutt har gulsot og må ligge litt i lys. Intet dramatisk, men hardt ått en hormonbombe!
Så kul den varKake må til nå en ble 1 år på nyttårsaften![]()
Fikk sove litt likevel daHaha...kjenner til det![]()
Så fin kake! Håpe formens hans holder seg grei da...Kake må til nå en ble 1 år på nyttårsaften![]()
GratulererJeg og min kjære har 1års dag i dag![]()
Hvor gammel blir han?Det er rett og slett for at bursdagsbarnet skal føle at det er skikkelig bursdag. Da er jul ut og bursdag inn. Noe han setter stor pris på.
Tusen takkSå kul den var
Smaka den godt?![]()
Tusen takkSå fin kake! Håpe formens hans holder seg grei da...
StorfamilieidyllRoooolig start på det nye året.
Storebror ville at det skulle være morgen klokka sju. Jeg nektet, han la seg rundt ett, og han er syk. Han fikk ligge med oss og sov til 10. Da sto de to store ungene opp og jeg byttet på lillesøster før jeg tok henne inn i sengen og ammet. Hun sovnet ikke så vi koste litt, så kom mannen og tok henne på magen mens jeg gikk på badet. Hun sovnet. Jeg var veldig fornøyd med å få på meg de vanlige buksene mine, ikke like happy med at den som er mest presentabel er den med hull på kneet, den andre er rivnet i skrittet og den tredje bak...jeg må på bukseshopping. Mammabukser er ikke stas lenger.
Nå sitter jeg og halvsover på sofaen med sovebaby på magen. Mellomsøster er ute sammen med nabojenta og mannen går tur med hunden. Jeg hadde lyst å strikke tur hele familien, men neppe en god ide for storebror med masse vannkopper og feber et han ikke i form til å gå tur.
GratulererJeg og min kjære har 1års dag i dag![]()
Hvordan er det med bekkenet etter fødsel?Roooolig start på det nye året.
Storebror ville at det skulle være morgen klokka sju. Jeg nektet, han la seg rundt ett, og han er syk. Han fikk ligge med oss og sov til 10. Da sto de to store ungene opp og jeg byttet på lillesøster før jeg tok henne inn i sengen og ammet. Hun sovnet ikke så vi koste litt, så kom mannen og tok henne på magen mens jeg gikk på badet. Hun sovnet. Jeg var veldig fornøyd med å få på meg de vanlige buksene mine, ikke like happy med at den som er mest presentabel er den med hull på kneet, den andre er rivnet i skrittet og den tredje bak...jeg må på bukseshopping. Mammabukser er ikke stas lenger.
Nå sitter jeg og halvsover på sofaen med sovebaby på magen. Mellomsøster er ute sammen med nabojenta og mannen går tur med hunden. Jeg hadde lyst å strikke tur hele familien, men neppe en god ide for storebror med masse vannkopper og feber et han ikke i form til å gå tur.
Det er bra, jeg syns det er viktig at kaken smaker godtTusen takk. Ja den smakte veldig godt
. Falt i smak hos alle
![]()
Helt enig. Første gang jeg prøvde meg på den kaken og var litt spent på om jeg hadde klart å treffe uten at den ble for tørr. Men var helt perfektDet er bra, jeg syns det er viktig at kaken smaker godt
Ofte syns jeg sånne overpynta fondant kaker ikke smaker så veldig godt... :/![]()
Rolig er bra. Dumt han ikke er i form til tur, jeg hadde lyst at hennes første tur skulle vi være alle fem.Storfamilieidyll
Rolig, er en bra start på året, vil jeg si![]()
Bekkenet er, som sist, helt fint nå som babyen er ute. Jeg kan snu meg o senga uten smerte og gå trapp etc. Ikke utsatt det for et par timer med kjøpesenter enda, men.... So far, so good.Hvordan er det med bekkenet etter fødsel?