Det gjør det garantert!!Håper det blir et bra skravle år![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør det garantert!!Håper det blir et bra skravle år![]()
Ingen nyttårsforsetter, hurra
Enn du?
Ja, jeg regner med jeg trenger dere for å få tiden til å gå litt fortere etterhvert som sommeren nærmer segDet gjør det garantert!!![]()
AbsoluttSamme her! Lettest slik! ;p
Ikke santhun har aldri brukt sprinkelsengen sin så
![]()
Huff da. Håper det går fort over og at ingen blir smittet.Har skiftet 3je bleie hvor det tyter ut som det holder så ser ut som noe magegreier på gang :-/. Men heldigvis blid og fornøyd selv om han hyler når vi må spyle han i dusjen
Absolutt![]()
Har egentlig aldri hatt noen jeg.. har sett så mange andre som ikke har klart det![]()
Jeg glemte å ta min planlagte powernapHåper du har fått deg en god dupp![]()
Ikke santElsker blikket i ansiktet på frøkna her når hu blir overasket med noe nytt på rommet... Rein glede rett og sletthelt fantastisk... Ikke lenge siden det hu fikk nytt rom og hu ble så glad. Håper frøkna di blir like glad, er jo i slike øyeblikk det er fantastisk å være mamma
![]()
Huff, da blir det vel slitsomt med jobb ja... Mange uker er du nå?Nja hadde en liten bedring fra kvalmen på juledagene men nå er den tilbake for fullt igjen:-/. Så blir spennende i morgen
Godt nyttår til deg ogGodt nytt år alle sammen![]()
Ikke santvi bor i en 2 roms, men med stort soverom
håper å få flyttet snart
![]()
Hehe, som her da. Yngste 'flinkest' på å være oppe8 åringen før og var ikke til å vekke. 12 åringen i det fyrverkeriet startet og 3 åringen han var i topp form.
Vi hadde en veldig fin feiring. Men nå er det godt å være hjemme igjenGodt nyttår
Vi hadde det ja, dere da?
Amen! Det syns jeg var godt sagtSamme her! Jeg vil også heller forandre meg på mine premisser - ikke -fordi- det er et nytt år..![]()
Velkommen hit til ossHar ikkje dillet meg til innpå her før no, men no er det jo nyttår så då passar det jo fint godt nyttår alle!
Da var vi kommet hjem fra nyttårsferie hos et vennepar! Nå nekter jeg å dra flere steder før etter fødsel.
Har alle hatt en fin feiring?
Hehe, det er ikke så lenge igjen nå daDa var vi kommet hjem fra nyttårsferie hos et vennepar! Nå nekter jeg å dra flere steder før etter fødsel.
Har alle hatt en fin feiring?