Skravletråd januar

Pappaen får passe snuppa mens mamma blunder litt :) snakkes senere jenter ❤️

Da var vi kommet hjem fra nyttårsferie hos et vennepar! Nå nekter jeg å dra flere steder før etter fødsel. :p
Har alle hatt en fin feiring?

Er glad selskaper og sånt er over. Men har ett igjen. Frøknas 4 årsdag 19.januar ;) Og vi kan ikke ha alle her samtidig!

Haha... Må le litt, sa nesten det samme til mannen i går "nå skal vi ikke ha gjester før etter fødsel" :p ble helt ødelagt i ryggen av all flyinga fram og tilbake mellom kjøkken og stue i går... Skulle gjøre det enkelt men det klarte jeg jo ikke :p men ble en flott feiring da...
Ja, nå ble jo vi varta opp litt da, men merker det å sitte noen timer i bil + sove på en tynn, trang sovesofa ikke akkurat er det beste når man er gravid i 8. mnd. :p vesla har bursdag i midten av januar, så må nok ta imot gjester langveisfra da. Men, de skal jammen få jobbe for kost og losji! Jeg er ferdig! :P

Ja, nå ble jo vi varta opp litt da, men merker det å sitte noen timer i bil + sove på en tynn, trang sovesofa ikke akkurat er det beste når man er gravid i 8. mnd. :p vesla har bursdag i midten av januar, så må nok ta imot gjester langveisfra da. Men, de skal jammen få jobbe for kost og losji! Jeg er ferdig! :P

Ja det skjønner jeg godt... Selv må jeg bygge meg en liten bakke for å i det heletatt få sove :p så en sovesofa hadde ikke vært drømmen her, men nå er vi jo i siste innspurt da heldigvis :) ikke såååå lenge igjen nå :)

Noen som veit korleis man endrer profilen her? Står jo som blivende mamma, men er jo 3 mnd siden lillegutt kom
Er du på appen eller datamaskin?
Dersom du er på data holder du musemarkøren over nicket ditt øverst på siden og velger kontakt detaljer.
Der kan du endre det

Er glad selskaper og sånt er over. Men har ett igjen. Frøknas 4 årsdag 19.januar ;) Og vi kan ikke ha alle her samtidig!
Vi har og veslas selskap i januar! "Heldigvis" vet jeg at en stor del av slekta er bortreist den eneste dagen det passer at vi har familieselskapet, så tror vi skal få plass til alle på et vis. :S
Ja det skjønner jeg godt... Selv må jeg bygge meg en liten bakke for å i det heletatt få sove :p så en sovesofa hadde ikke vært drømmen her, men nå er vi jo i siste innspurt da heldigvis :) ikke såååå lenge igjen nå :)
Ja, har måtte begynne hver morgen med yoga for i det hele tatt klare å komme meg gjennom dagen. Ryggen er trøblete nok fra før. :p
Nei, nå er det nærme, og antagelig siste gang for meg. Så får vel prøve å nyte tilværelsen. :p

Ikke dumt egentlig... Kanskje jeg skal prøve meg på det selv :) kan jo myke opp en del :p for min del håper jeg på 2 tette... Ikke sikker på jeg orker innimellom men :p

Ikke dumt egentlig... Kanskje jeg skal prøve meg på det selv :) kan jo myke opp en del :p for min del håper jeg på 2 tette... Ikke sikker på jeg orker innimellom men :p
Skader iallefall ikke. :p ikke mye trening da, er mer for å bare få myka opp nok til å holde ut dagen. :p

Back
Topp