My880
Andre møte med forumet
Hei ønskerlykke håper
Ååå, så utrolig trist å lese, ønskerlykke. Denne prosessen er en skikkelig påkjenning.. Jeg har dessverre ingen erfaring med privatklinikker, skal selv i gang med første forsøk på OUS straks. Håper noen andre har erfaringer de kan dele med deg
Jeg håper dere har lykken med dere snart
Hei!
Jeg ble så nysgjerrig idag og tok en test. Dumme meg tok bare å duppet en sånn test du bruker til clearblue aparatet i en kopp med urin. Og det var tydelig bare en strek tok ikke å puttet den inn i apparatet da jeg var redd det skulle stå IKKE GRAVID. Ville ikke ødelegge resten av helgen. For crinone kan ikke ødelegge resultatet på en test? Men skjønner jo på en måte at den blodprøven på mandag ikke kommer til å bli positiv. Jeg forstår det ikke! Jeg fikk satt inn TO egg! Og det var siste forsøk! Hva gjør jeg galt? Er det noen som har noen anbefalinger til private klinikker? Må helst bli i Oslo. Jeg ødela nok denne helgen uansett kjenner jeg , merker at jeg blir helt apatisk til ting jeg skulle hatt gjort denne helgen. Det er dessverre en stor påkjenning på kroppen det her, når det hele tiden blir negativt.
Ååå, så utrolig trist å lese, ønskerlykke. Denne prosessen er en skikkelig påkjenning.. Jeg har dessverre ingen erfaring med privatklinikker, skal selv i gang med første forsøk på OUS straks. Håper noen andre har erfaringer de kan dele med deg
Jeg håper dere har lykken med dere snart