Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Hei ønskerlykke❤️ håper
Hei!

Jeg ble så nysgjerrig idag og tok en test. Dumme meg tok bare å duppet en sånn test du bruker til clearblue aparatet i en kopp med urin. Og det var tydelig bare en strek tok ikke å puttet den inn i apparatet da jeg var redd det skulle stå IKKE GRAVID. Ville ikke ødelegge resten av helgen. For crinone kan ikke ødelegge resultatet på en test? Men skjønner jo på en måte at den blodprøven på mandag ikke kommer til å bli positiv. Jeg forstår det ikke! Jeg fikk satt inn TO egg! Og det var siste forsøk! Hva gjør jeg galt? Er det noen som har noen anbefalinger til private klinikker? Må helst bli i Oslo. Jeg ødela nok denne helgen uansett kjenner jeg , merker at jeg blir helt apatisk til ting jeg skulle hatt gjort denne helgen. Det er dessverre en stor påkjenning på kroppen det her, når det hele tiden blir negativt.

Ååå, så utrolig trist å lese, ønskerlykke. Denne prosessen er en skikkelig påkjenning.. Jeg har dessverre ingen erfaring med privatklinikker, skal selv i gang med første forsøk på OUS straks. Håper noen andre har erfaringer de kan dele med deg :Heartred
Jeg håper dere har lykken med dere snart :Heartred
 
Hei!

Jeg ble så nysgjerrig idag og tok en test. Dumme meg tok bare å duppet en sånn test du bruker til clearblue aparatet i en kopp med urin. Og det var tydelig bare en strek tok ikke å puttet den inn i apparatet da jeg var redd det skulle stå IKKE GRAVID. Ville ikke ødelegge resten av helgen. For crinone kan ikke ødelegge resultatet på en test? Men skjønner jo på en måte at den blodprøven på mandag ikke kommer til å bli positiv. Jeg forstår det ikke! Jeg fikk satt inn TO egg! Og det var siste forsøk! Hva gjør jeg galt? Er det noen som har noen anbefalinger til private klinikker? Må helst bli i Oslo. Jeg ødela nok denne helgen uansett kjenner jeg , merker at jeg blir helt apatisk til ting jeg skulle hatt gjort denne helgen. Det er dessverre en stor påkjenning på kroppen det her, når det hele tiden blir negativt.
Hei kjære deg, så utrolig leit :sorry: Men ble det negativ blodprøve i går? Jeg vet dessverre så godt hvordan du har det nå, jeg testet også negativt på søndag...:( Skal ta blodprøve i morgen, men jeg vet jo nå at løpet er kjørt. Mensen er nok også på vei nå :yuck: Jeg kommer til å kontakte Hausken for å komme igang igjen så fort som mulig. Vi hadde et forsøk der i april/mai. Kan anbefale de, men har ikke noe å sammenligne med siden jeg ikke har erfaring med andre klinikker.
 
Hei
Jeg er ganske ny her.
Ble henvist til Rikshospitalet 11.11. I går fikk vi brevet i posten med timen allerede 21.12, var overlykkelig! Men da jeg begynte å lese mer nøye skjønte jeg at timen er på Ullevål ikke på Riksen! Hva i alle dager betyr det?
Har noen opplevd det før?

Gleder meg til å bli kjent med dere her
 
Hei
Jeg er ganske ny her.
Ble henvist til Rikshospitalet 11.11. I går fikk vi brevet i posten med timen allerede 21.12, var overlykkelig! Men da jeg begynte å lese mer nøye skjønte jeg at timen er på Ullevål ikke på Riksen! Hva i alle dager betyr det?
Har noen opplevd det før?

Gleder meg til å bli kjent med dere her

Samtaler foregår på Ullevål, behandling på Riksen :)

Velkommen hit :)
 
Hei
Jeg er ganske ny her.
Ble henvist til Rikshospitalet 11.11. I går fikk vi brevet i posten med timen allerede 21.12, var overlykkelig! Men da jeg begynte å lese mer nøye skjønte jeg at timen er på Ullevål ikke på Riksen! Hva i alle dager betyr det?
Har noen opplevd det før?

Gleder meg til å bli kjent med dere her

Hei! Vil bare si at vi hadde forsamtale på Ullevål i oktober. Fikk den timen ganske raskt etter henvisning. Men oppstart behandling er ikke før etter ca seks måneder etter forsamtale. Bare så du vet det:Heartred
 
Er det ca 6mnd ventetid på egguttak?! :arghh:

Ja, dessverre:sorry: Hadde forsamtale i oktober, og ble forespeilet oppstart medisiner i mars og uttak i april.
 
okai, var inne på mandag for samtale. Fikk beskjed å begynne å ringe inn mens i januar men ender nok med å ringe inn noen måneder da. Greit å være litt forberedt :smiley-ashamed004

Jeg fikk beskjed om å kun ringe inn mens i november, for de hadde skikkelig trykk på telefonen for tiden. Så du får nok beskjed om hvilken uke egguttaket blir når du ringer i januar :Heartred
 
okai, var inne på mandag for samtale. Fikk beskjed å begynne å ringe inn mens i januar men ender nok med å ringe inn noen måneder da. Greit å være litt forberedt :smiley-ashamed004

Sa de noe om ca ventetid nå? :) Ser det står 25 uker ventetid. Skal på forsamtale om en uke.
 
Hei kjære deg, så utrolig leit :sorry: Men ble det negativ blodprøve i går? Jeg vet dessverre så godt hvordan du har det nå, jeg testet også negativt på søndag...:( Skal ta blodprøve i morgen, men jeg vet jo nå at løpet er kjørt. Mensen er nok også på vei nå :yuck: Jeg kommer til å kontakte Hausken for å komme igang igjen så fort som mulig. Vi hadde et forsøk der i april/mai. Kan anbefale de, men har ikke noe å sammenligne med siden jeg ikke har erfaring med andre klinikker.

Hei! Så trist å høre! Hadde håpet ihvertfall en av oss hadde klart det denne gangen!
Jeg fikk faktisk mensen idag da jeg valgte å slutte før på crinone .

Jeg ringte inn idag og fikk det bekreftet. Men det jeg reagerer på er at vedkommende sier i telefonen at jeg hadde 7,9 i nivå av hcg. Og alt under 10 er negativ. Så sier hun at det har tydeligvis vært noe der ,men så har det død ut. Jeg har jo selv følt at denne gangen har jeg merket mer,og trodde faktisk at med to egg innabords dette ville gå. (Uten at jeg turte å si det til noen selvsagt)Så til de negative testene hjemme, de har jo vært svakt preg av strek der det står gravid. Så jeg har vært helt oppi skyene og veldig langt nede. Det å få det bekreftet idag var selvfølgelig sårt og ihvertfall måten hun sa det på. Det er synd det er venteliste på hausken. Men kun for en time før behandling ikke selve forsøket som jeg forstod. Men da fikk vi ikke time før i mars har selvfølgelig satt oss på venteliste hvis det dukker opp noe før
 
Hei! Vil bare si at vi hadde forsamtale på Ullevål i oktober. Fikk den timen ganske raskt etter henvisning. Men oppstart behandling er ikke før etter ca seks måneder etter forsamtale. Bare så du vet det:Heartred

Takk for at du sier ifra :Heartred greit å være forberedt på det. Forventet at det går mye fortere egentlig.
 
Back
Topp