Huff så leit, men godt å høre at du er i gang igjen allerede! De prøver sikkert å være optimistiske og oppmuntrende når de sier slikt, statistisk sett er det vel sannsynlig at dere lykkes på tredje forsøk.
Men ingen kan gi noen garantier i dette gamet, og det er tungt å føle på skuffelser gang på gang. Det høres for øvrig ut som dere har store sjanser for å lykkes til slutt!
Jeg er selv i gang med siste forsøk på Riksen og er dessverre veldig skuffet over pasientbehandlingen denne gangen. Jeg har hatt dårlig respons på behandlingen, selv med maksdose Menopur, og er ikke eggposene store nok til neste kontroll på fredag avbrytes dette og jeg får ikke flere forsøk.
Jeg får i tillegg høre at jeg antageligvis ikke kan få flere barn, noe som er utrolig tøft å få beskjed om, særlig når legen er mest opptatt av å få meg ut døra enn å svare på spørsmålene jeg naturligvis har...
Lykke til på kontroll, krysser fingrene for deg! Har også vært redd for å avbryte pga korona, men tror ikke det går så langt denne gangen.