Jeg og kommer til å farte mye frem og tilbake, kommer til å bo på toget i ukene fremover
Håper det gir resultater
Håper det gir resultater
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glad jeg bor så nærme jeg nå, siden det blir litt ekstra tett oppfølging pga overstimuleringen...Var greit å kunne komme inn på 44 minutters varsel idag. Skulle du ha kontroll neste onsdag Veslejinta?
Nei det er jo ikke så ille da, tog er heldigvis ganske grei måte å reise på. Ja du må vente pga blodprøvene, sånne dager er det jo litt greiere å bo her i byen, men du kan jo alltids ta deg en tur ned i sentrum og rusle litt rundt f.eks. Blir ganske likt som meg da, med oppstart torsdag og sjekk onsdagen etter...Men så var ikke jeg til ny sjekk, fikk bare 3 dager til med sprøyter og så uttak mandagen etter. Hvor stor dose skal du ha?Jeg brukte 70 minutter med tog også ble det 30 minutter fra stasjon til Riksen, så ikke altfor lange tida her heller. Heldigvis
Neste onsdag, og mest sannsynlig fredag også. Så blir mye tog til uka. Men onsdag må jeg være der fra 9 til timen 13.40 og til den er slutt, så det blir en laaaang dag.
Så bra de gir deg en forsiktig dose, da går det nok veldig fint [emoji4] Håper det ordner seg på et vis med samboeren din, kanskje det viser seg at du er klar for uttak allerede neste fredag, når du kommer på kontroll onsdagSamboeren kan egentlig ikke ha fri uka etter, så dette blir spennende, han må jo bare være med... Men men.
Jeg skal ha 125 om dagen, så ikke store dosa
Men hadde 12 eggposer i hver eggstokk, så han sa de ville være veldig, veldig, forsiktig utover.
Det hadde vært greit om jeg var klar alt da, og bare ble ferdig Så det er håpet detSå bra de gir deg en forsiktig dose, da går det nok veldig fint [emoji4] Håper det ordner seg på et vis med samboeren din, kanskje det viser seg at du er klar for uttak allerede neste fredag, når du kommer på kontroll onsdag
Takk [emoji4] da kan jeg ringe i morra [emoji4]