Nei tviler sterkt på at det tar så lang tid, dere får sikkert oppstartssamtale ila oktober, senest novemberTakk for svar <3 Da satser jeg på at vi får høre noe om en liten stund og at det ikke tar 6-8 mnd før vi hører noe :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei tviler sterkt på at det tar så lang tid, dere får sikkert oppstartssamtale ila oktober, senest novemberTakk for svar <3 Da satser jeg på at vi får høre noe om en liten stund og at det ikke tar 6-8 mnd før vi hører noe :/
Jeg fikk brev etter to uker cirka, så det kommer nok
Jeg var på fertilitetssenteret først, som sendte henvisning videre til OUS....Jeg var litt treig med å få tatt AMH prøven OUS krever, men mener de mottok henvisning i slutten av mars, fikk time 9.mai.Når sendte dere henvisning?
Tusen takk! Da skal jeg krysse fingrene for at vi ihvertfall hører noe innen jul
Denne skulle sendes 16.april. Men sykeshuset surra litt, men ringte og spure om den var sendt, på bursdagen min, første uka i mai. Og da var den akkurat sendt.Når sendte dere henvisning?
Jeg har også regelmessig mens og EL hver måned og helt normale forhold (mannlig faktor) men fikk likevel lang protokoll, så skjønner ikke helt når de velger kort jeg...
Vet du om man må vente til etter neste mens med oppstart hvis man får mens rett før forsamtalen? Ligger an til å havne i den situasjonen, med mens 2-3 dager før.
Nja, det tror jeg ikke for eneste forskjellen på lang er jo at man starter tidligere med medisiner, "avslutningen" er vel uansett omtrent rundt samme tid, avhengig av kroppens respons...skal jammen spørre neste gang jeg er på riksen [emoji28]Kan hende jeg fikk kort for å bli ferdig før sommerferien, men jeg vet ikke jeg heller. Hadde innsett 8. juli.
Ja, jeg hadde mens under forsamtalen, og måtte ringe neste mens likevel. Da hadde de mulighet for å sette meg på venteliste, men jeg takket nei pga eksamensperiode, så da ble det ca 12 ukers venting fra forsamtale til sprøytestart på meg uansett.
Hm, da innstiller jeg meg på det samme. Håper bare å rekke innsett før jul, selv om jeg hadde håpet på november. Pleier å reise til familie i jula, så da passer det dårlig å måtte være i Oslo for kontroller ...
Jeg stod opp igjen etter å ha sovet en time, og hodet går fullstendig i spinn.
Jeg er så spent på timen min etterpå
Gruer meg til sprøyter. Men er ikke lange tida jeg skal ta de. Så dette går nok braMasse lykke til på time! Bra å komme i gang
Gruer meg til sprøyter. Men er ikke lange tida jeg skal ta de. Så dette går nok bra
Sprøyter går veldig fint når man har vendt seg til det, er bare litt uvant med de første men ellers blir det rutine [emoji2]