Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Heier på deg❤️Jeg lurer faktisk på det samme. Første gang ivf og er på kort protokoll. Hvordan kjentes det ut når fyremadel skulles taes etter gonal f? Har tatt 4 sprøyter med gonal f. Imorgen skal fyremadel også taes. Noen som vil dele erfaringer?
Så spennende! Jeg tok første gonal f i dag. Da er vi nesten i samme "spor". Lykke til og stor klem

Heier på deg❤️Jeg lurer faktisk på det samme. Første gang ivf og er på kort protokoll. Hvordan kjentes det ut når fyremadel skulles taes etter gonal f? Har tatt 4 sprøyter med gonal f. Imorgen skal fyremadel også taes. Noen som vil dele erfaringer?
Nå har du kanskje satt den allerede, men fyremadel er litt «hardere» å sette. Må liksom være litt mer bestemt og sette den litt på skrå, så går det helt fint! Svir litt i noen sekunder, så går det over. Lykke til :Heartpink

Nå har du kanskje satt den allerede, men fyremadel er litt «hardere» å sette. Må liksom være litt mer bestemt og sette den litt på skrå, så går det helt fint! Svir litt i noen sekunder, så går det over. Lykke til :Heartpink
Tusen takk❤️Kom inn her for å lese litt. Ble litt redd. Vi holder på å lese hvordan sette fyremadel akkurat nå. Syns denne sprøyten er mer skummel. Også er jeg redd for allergisk reaksjon. Er redd for å ta på låret pga blodkar. Så tenkte å ta den i magen. Skal ta kl.21. Så har litt tid på meg. Skal ta gonal f først.

Back
Topp