VelkommenDu mister ingen plass tror jeg. De ser utifra stimuleringen om du behøver mer stimulering eller om det blir egguttak. Du får ovitrelle eggløsningssprøyte som du tar på en bestemt dato på slutten. Så får du kanskje fyremadel for å holde fra at kroppen får eggløsningen før det mens du stimuleres. De kalkulerer som regel ganske bra. Gikk fint her på kort protokoll og måtte stimuleres i noen dager ekstra. Måtte bruke 5pk fyremadel. Masse lykketilHei, jeg er ganske ny i dette gamet, men har vært på oppstartssamtale med lege på ullevål, og er "booket inn" for egguttak i uke 14. Denne datoen ble satt før jul og var da første ledige som passet med min syklus. Nå har jeg hatt en syklus som har vært to dager lenger og jeg tror nå eggløsning i den aktuelle måneden bikker over til uka etter jeg er satt opp til uttak.
Er det noen som har erfaring med å få eggløsning litt senere enn man har antatt? Kan jeg risikere å miste den plassen når jeg melder mens i måneden før og det viser seg at jeg er litt senere enn antatt, eller ordner det seg med ledig kapasitet?