Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilDa var søknad om søskenforsøket sendt.. er lov å håpe det ikke tar så alt for lang tid å iallefall få svar om at vi har krav på helsehjelp <3
Hold oss gjerne oppdatert på hva de sier og hvor lang tid det tar! Og lykke tilDa var søknad om søskenforsøket sendt.. er lov å håpe det ikke tar så alt for lang tid å iallefall få svar om at vi har krav på helsehjelp <3
Jeg har mistet plass ja. Men man kan være heldig og få plass likevel fordi andre plutselig ikke trenger plassen sin igjen. Du kan jo ringe/sende melding og høre, det har gitt meg en slik restplass en gang.Hei! Første gang jeg spør om noe her, men jeg har brukt forumet mye for å finne ut av ting og tang i løpet av behandling. Veldig glad i forumet Vi skal i gang med første IVF-forsøk på Riksen, etter planen med egguttak i uke 48/49. Jeg startet syklusen min tidligere enn forventet, så nå blir jo neste syklus også tidligere. Har noen opplevd å miste plassen sin fordi man ikke treffer på ukene man er satt opp til? Jeg ble skikkelig bekymret nå. Skal ringe dem på mandag, men ville høre her også i mellomtiden.
Riktig, det er på «velkommen til dialog» du skal svare og melde mensJeg er helt ny i IVF-verden og skal melde mens nå i november for oppstart på lang protokoll. Var inne på Helse-Norge og så på hvordan jeg kontakter de og trodde først man sendte melding, men det får jeg kun gjort til fastlege. Har fått brev ala «velkommen til dialog» hvor det er informasjon om når jeg melder i fra. Er det den jeg skal svare på for å melde mens?
HeiTil dere som nylig har tatt HCG blodprøven på riksen; det står i skrivet at man får svar på prøven samme dag om den tas på riksen. Stemmer dette? Føler kapasiteten deres alltid er så sprengt
Når på dagen fikk du svaret, husker du? Jeg tok blodprøve nå på morgenen, håper på svar i dag.Hei
Jeg tok blodprøve der to ganger, senest i august og fikk brev fra sykepleier i Helsenorge appen samme dag begge gangene selv om i august kom jeg inn litt etter kl 9 eller 08:30 eller hva det skulle være for å få svar samme dag
Så bra du fikk svar, da er det håp. Dette er tredje forsøket og har aldri fått melding på Helsenorge vedrørende resultatHei
Jeg tok blodprøve der to ganger, senest i august og fikk brev fra sykepleier i Helsenorge appen samme dag begge gangene selv om i august kom jeg inn litt etter kl 9 eller 08:30 eller hva det skulle være for å få svar samme dag
Så kjedelig! Sikkert lurt å mase på melding.Fortsatt ikke fått blodprøvesvaret fra prøven jeg tok i går morges, så ser ut som de ikke får til dette med "samme dag" hele tiden, nei.
Gratulerer så mye!!!Jeg fikk svar samme dag, for første gang. Jeg er gravid, men fikk ikke vite HCG. Så da blir det å vente et par uker på svar ang HCG-nivå på dialogmelding