Hei! Vi hadde negativ 2. forsøk, ingen på frys så skal rett til 3. forsøk. Har vært i samtale med legen i dag, hvor jrg møtte ganske kald overlege (har bare hatt god opplevelse på Riksen i et år). Jeg sa at jeg er veldig redd og lei mer siden det er tredje, siste forsøk, så legen bestemte at vi skal ta kariotype (gentest) prøver og blodkoagulerings blodprøve (tror jeg) Legen forklarte ikke så mye hvorfor eller hva vil prøvesvarene si. Men booket oss inn på ny time etter 6 uker for å snakke om resultatene. Jeg har guuglet litt og fant ikke mye om kariotype blodprøvene enn noe eldre forum svar set folk har ventet på svar i flere måneder...Så lurte på om noen har tatt noe av disse blodprøvene nylig? Vurderer å skrive en beskjed og be om en legetime til, da jeg ikke forsto hvorfor vi tar disse prøvene. Legen hadde også litt dårlig norsk, men det anser jeg ikke som problem. Det som var problemet var at det var mye stillhet, da jeg sa noe og lite forklaring på ting. Gikk ut av timen mer forvirret enn da jeg kom