Velkommen hit, selv om det helst ikke er her på assistert man vil være... Da vi var på forsamtale på Ullevål i Mai fikk vi beskjed om at det i prinsippet ikke er noe ventetid nå, det var bare sommerferien som gjorde at det ble oppstart i august for min del og ikke i Juli (og så må man jo vente på egen syklus, jeg meldte inn første mens i juni). De har kuttet ventetiden kraftig etter at de begynte å ha åpent også i helg og noe på kveld. Men det blir alltid en del venting i denne prosessen...venting på mens, venting på oppstart, venting på kontroll, venting på uttak, venting på telefon om befruktning, venting på innsett, venting på testing... Man blir så oppmerksom på ting og det er vanskelig å ikke tenke på det hver eneste dag [emoji85]
Kjenner meg godt igjen i følelsen å helst skulle ha begynt igår, men føler det har gått veldig fort for min del fra jeg kunne starte med medisiner 9.august til jeg nå går å venter på testdag for å få vite om det lille egget i magen har klort seg fast og utviklet seg videre.