Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lager meg mat nåGod kveld jenter.
Hvilke planer har dere i kveld?
Her blir det super gode toast (med pesto, mozarello og serrano skinke), potetgull, dipp, litt rødvin og TV![]()
Det klarer duJeg har lyst å nå mine 17 485, altså 2000 i april, innen de oppdaterer lista igjen, sånn for å se det. men det er antnakelig innen e halvtime
Jeg magnler vel 30 innlegg
Jeg lager meg mat nåSkal se på tv, daffe på sofaen og strikke
![]()
Når pleier de å oppdatere da?Et i minuttet?
tviler
(26)
ja de burde absolutt vite hva de sårVi spiste stekt egg, pisket med karse i, i tre dager i strekk rundnt påske for noen år siden, fordi eldste hadde sådd i bhg.
etter lunsj den dagen ringte jeg sykehuset for å purre opp resultatet av allergiprøven, tåler han ikke melk? Joda, det viste seg at melken som de antok han ikke tålte, det tålte han, men ikke egg... (men ville sikkert vokse det av seg)
Det er tre år side, og nå kan ha spise mat med egg i.
Vi spiste karse på kjøttpålegg også et år, det var godt, så jeg var egentlig skuffet når ingen av dem hadde sådd det i år. Men vi var ikke hjemme, så det var jo like bra.
Dog har altså begge sådd NOE, hans er beskrevet som "den blir veldig høy, de må ha et støttepinne" og hennes er altså "sikkert karse". Hans er...i følge mamma muliges gladiol.
Hennes er antakelig basilikum
Det hadde vært greit om de som jobbet på avdelignen VISSTE hva de sendte med folk hjem...
Men også denne saken hans bør ok få en større potte, og gjerne tilvennes utelivet.
Ja, og få en støttepinen.
Hennes.... må jeg lese litt på pose min, men jeg tror de skulle stått kjøligere i starte så de ikke var så lange, det får vi ikke gjort noe med, utover evt plante dem dypere. De skal vel kipes for å fremme forgrening, mistenker jeg, når de blir litt flere blader på da, og side det er sikkert 30 plater i bunne av ei brusflaske, få seg større/flere potter...
Når pleier de å oppdatere da?
ja de burde absolutt vite hva de sårmen uansett så gir det litt spenning da på hva det blir til slutt
![]()
de oppdaterte 0955 i dag tidlig
da kjører vi på daJeg har lyst å nå mine 17 485, altså 2000 i april, innen de oppdaterer lista igjen, sånn for å se det. men det er antnakelig innen e halvtime
Jeg magnler vel 30 innlegg
da kjører vi på da
har dere planer for i morgen dere? vi skal vel ingenting
Nå er paien min snart ferdig. Sultenskriver med en hånd, fikk en is...
(20)
her er de meldt kaldt og grått. så blir ikke til at vi koser oss med is. men vi får jo besøk i morgenspise softis, om været er akseptabelt
(21)
pai eer godt. laget den selv?Nå er paien min snart ferdig. Sulten![]()
is fikk jeg lyst på også. må hente meg en i fryserenskriver med en hånd, fikk en is...
(20)
Ikke i dag. Men jeg pleier. Nå ble det bare fra stabburet. Pai med bacon og brokkoli. Men den er god den ogsåpai eer godt. laget den selv?