Skravletråd for oss prøvere!

Trenger søvn. Men mannen har dratt til broren sin og kommer ikke hjem før i morgen... Jeg vil soooove :(

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jeg har sovet i 2 timer jeg :p

Taster på appen :)

Trenger søvn. Men mannen har dratt til broren sin og kommer ikke hjem før i morgen... Jeg vil soooove :(

Legge deg tidlig, ikke sitte oppe og skravle med meg i kveld da!

Vi skulle bestille mat fra en veldig god asiatisk restaurant her i byen. De hadde 2 timer ventetid på sushien jeg ville ha, de hadde ikke won ton suppe, ikke vårruller og ikke innbakt scampi så her sitter jeg igjen med innbakt svin som jeg egentlig synes er pyton

Vi skulle bestille mat fra en veldig god asiatisk restaurant her i byen. De hadde 2 timer ventetid på sushien jeg ville ha, de hadde ikke won ton suppe, ikke vårruller og ikke innbakt scampi så her sitter jeg igjen med innbakt svin som jeg egentlig synes er pyton

Kjipt.

Veldig du er:D nå er det snart sengetid på mini, da skal jeg legge meg rett ut på sofaen med en film.

Her ser vi fotballkamp og ugnene får leke. Jeg antar jeg må legge dem i andre omgang, men venter så lenge de leker fint. Det er fridag i morgen

Blir tidlig. Men så tidlig blir det ikke til at jeg legger meg :p må jo skravle litt da:)

Jeg mangler bare 60, og det går litt etter litt

Her ser vi fotballkamp og ugnene får leke. Jeg antar jeg må legge dem i andre omgang, men venter så lenge de leker fint. Det er fridag i morgen
Drøyer nok litt til jeg og. Men blir ikke altfor sent . Må holde rutiner,ellers blir det bare krangling og overtrøtt unge

Drøyer nok litt til jeg og. Men blir ikke altfor sent . Må holde rutiner,ellers blir det bare krangling og overtrøtt unge

Mine gir klare tegn når det er på tide å legge dem, ja. Greia er at de bør vel ha kveldsmat, men vi gikk jo fra middagsbordet for enn time siden, og er mette enda. Så vi avventer litt med å tilby den. Deretter går det gasnnke greit rett i seng, så lenge de ikke drøyer for sent. :)

Nå må Sara klare innleggene sine.

Hva skal dere gjøre i morgen?

Det klarer hun :)
Har ikke noen store planer for i morgen egentlig. Tar det som det kommer

Deilig med fri da hvertfall :)

Nå må Sara klare innleggene sine.

Hva skal dere gjøre i morgen?

Klart jeg skal klare inleggene minen.

I morgen skal jeg... potte om en del frøplanter (altså de som har vokst opp fra frø jeg har sådd) håper jeg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp