Det er så koselig <3 kos dere
Så lyst til å bli mamma <3
Var koselig.. spiste løvbiff - nam nam!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så koselig <3 kos dere
Så lyst til å bli mamma <3
Hørtes godt utVar koselig.. spiste løvbiff - nam nam!
Jeg har sovet i 2 timer jegTrenger søvn. Men mannen har dratt til broren sin og kommer ikke hjem før i morgen... Jeg vil soooove
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Tusen takk for svarFant det nå, men må nok skravle litt mer, hehe
![]()
Trenger søvn. Men mannen har dratt til broren sin og kommer ikke hjem før i morgen... Jeg vil soooove
Veldig du erJeg har sovet i 2 timer jeg
Taster på appen![]()
Blir tidlig. Men så tidlig blir det ikke til at jeg legger megLegge deg tidlig, ikke sitte oppe og skravle med meg i kveld da!
Vi skulle bestille mat fra en veldig god asiatisk restaurant her i byen. De hadde 2 timer ventetid på sushien jeg ville ha, de hadde ikke won ton suppe, ikke vårruller og ikke innbakt scampi så her sitter jeg igjen med innbakt svin som jeg egentlig synes er pyton
Taster på appen![]()
Veldig du ernå er det snart sengetid på mini, da skal jeg legge meg rett ut på sofaen med en film.
Blir tidlig. Men så tidlig blir det ikke til at jeg legger megmå jo skravle litt da
Drøyer nok litt til jeg og. Men blir ikke altfor sent . Må holde rutiner,ellers blir det bare krangling og overtrøtt ungeHer ser vi fotballkamp og ugnene får leke. Jeg antar jeg må legge dem i andre omgang, men venter så lenge de leker fint. Det er fridag i morgen
Drøyer nok litt til jeg og. Men blir ikke altfor sent . Må holde rutiner,ellers blir det bare krangling og overtrøtt unge
Det er ikke så mange. Men jeg kmhjelper det gjerne med å skravle altså.Jeg mangler bare 60, og det går litt etter litt
Det klarer hunNå må Sara klare innleggene sine.
Hva skal dere gjøre i morgen?
Taster på appen![]()
Deilig med fri da hvertfallDet klarer hun![]()
Har ikke noen store planer for i morgen egentlig. Tar det som det kommer
Det er ikke så mange. Men jeg kmhjelper det gjerne med å skravle altså.
Nå må Sara klare innleggene sine.
Hva skal dere gjøre i morgen?
Taster på appen![]()
de tar vi fort45 til nå