Lykke til i dag TwinkleJeg er så sliten i dag.. Gått i ett og i morgen skal jeg på ettersjekk hos gyn og snakke om veien videre
Taster på appen![]()
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i dag TwinkleJeg er så sliten i dag.. Gått i ett og i morgen skal jeg på ettersjekk hos gyn og snakke om veien videre
Taster på appen![]()
Håper alt går bra og at alt er ute. Lykke til.Jeg er så sliten i dag.. Gått i ett og i morgen skal jeg på ettersjekk hos gyn og snakke om veien videre
Taster på appen![]()
Hipp hurra for deg i dagHåper alt går bra og at alt er ute. Lykke til.
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Gratulerer så massefikk tilbud om salgs jobben, og jeg takket ja :O
jeg begynner på mandag
kunne ikke vente lenger jeg nå . må bare ha en jobb, så gjør egentlig hva som helst
Nå får bare testen se å bli positiv![]()
Så koselig <3Kommer en snartur innom og sprer litt babystøv. Er 5+1 i dag på bursdagen min! ❤
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Oi lykke tilI dag skal jeg snakke/på intervju på ny jobb! Selv om jeg kjenner han som er sjefen så gruer jeg meg litt![]()
Så lyst til å bli mamma <3
Så koselig at du titter innom. Gnir meg godt inn med babystøvKommer en snartur innom og sprer litt babystøv. Er 5+1 i dag på bursdagen min! ❤
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
TakkOi lykke tildet går så bra.
Jeg hadde tidenes dårligste intervju jeg forrige uke,og var så nervøs. Men jeg ble tilbudt jobben da![]()
Så koselig og gratulerer med dagenKommer en snartur innom og sprer litt babystøv. Er 5+1 i dag på bursdagen min! ❤
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Er du av de hundre med fleste innlegg, sjekket du lista "topp 100 for april " som du finner link til i innlegg om premiedryss.Hvordan ser jeg hvor mange innlegg jeg har igjen til feks 500? Dumme meg skjønner ingenting![]()
Er du av de hundre med fleste innlegg, sjekket du lista "topp 100 for april " som du finner link til i innlegg om premiedryss.
Er du ikke på den, er du langt unna 500, men da må du inn på profilen din og telle.
Begge deler via nettleser, ikke app
fra app
Må klage litt.. er noen som er å maler taket i stua og på kjøkkenet.. så jeg får ikke lage middag på en stund.. er så sulteeeeeeen!!![]()
Det er så koselig <3 kos dereMå vente til mannen kommer hjem fra jobb straks.. så tror jeg vi drar ut å spisermmm...! Gleder meg allerede hehe
Trenger søvn. Men mannen har dratt til broren sin og kommer ikke hjem før i morgen... Jeg vil soooove