Skravletråd for oss prøvere!

Ble visst borte jeg :) Natta jenter <3

Taster på appen :)

Sånt noe er så styr. Kunne de ikke hatt åpningstider som andre normale folk nå for tida liksom.. :P

Må også få endra navn på passet mitt. Jeg var på tur med Kielferja i mars, men da tenkte jeg at det var så lite sannsynlig at jeg måtte vise passet uansett, så jeg gadd ikke stresse med å endre noe. Tror du ikke jeg måtte vise passet a? Etter å ha vært i land, skulle jeg boarde på nytt, men jeg hadde ikke fått et boardingkort som var registrert for tur/retur-reise. Så da måtte jeg fram med passet, og krokodilletårene da de så at navnet var feil. Sukk. Unødvendig mye styr ass :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Passet har eg fiksa;) for vi skal til syden:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja Okey;) trudde det var slutt på det nå ;)

Så lyst til å bli mamma <3
aner ikke jeg. men er godt mulig det er slutt på det. er en stund siden jeg fikk beskjed av banken å ha med pass og bilde. så kan ha blitt nye regler siden :)
Jeg er littegranne treig:P hehe

aner ikke jeg. men er godt mulig det er slutt på det. er en stund siden jeg fikk beskjed av banken å ha med pass og bilde. så kan ha blitt nye regler siden :)
Jeg er littegranne treig:P hehe
Åja:) Hoihii:) mener det var fra 2014;) du får høre med banken da:)

God morgen :)

Taster på appen :)

Jobb jobb jobb jobb jobb

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

1 time igjen av arbeidsdagen:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Deilig:) jeg har 2 1/2 time igjen:) også skal jeg til Sverige med lillebroren min i dag:) så skal jeg innom der jeg søker jobb og høre om sjefen er der så jeg kan ta en prat med han:) så skal jeg trene:) kommer til å sove godt i natt:)

1 time igjen av arbeidsdagen:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
3 kvarter igjen så ut å ri :D

Sent from my iPhone using BV Forum

fikk tilbud om salgs jobben, og jeg takket ja :O
jeg begynner på mandag :D
kunne ikke vente lenger jeg nå . må bare ha en jobb, så gjør egentlig hva som helst :)
Nå får bare testen se å bli positiv :)

Back
Topp