Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar bare ti dagerJa greit å bare få gjort det. Tar vel litt tid før man får det tilbake igjen.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Passet har eg fiksaSånt noe er så styr. Kunne de ikke hatt åpningstider som andre normale folk nå for tida liksom..
Må også få endra navn på passet mitt. Jeg var på tur med Kielferja i mars, men da tenkte jeg at det var så lite sannsynlig at jeg måtte vise passet uansett, så jeg gadd ikke stresse med å endre noe. Tror du ikke jeg måtte vise passet a? Etter å ha vært i land, skulle jeg boarde på nytt, men jeg hadde ikke fått et boardingkort som var registrert for tur/retur-reise. Så da måtte jeg fram med passet, og krokodilletårene da de så at navnet var feil. Sukk. Unødvendig mye styr ass
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da vet jeg hva jeg skal gjøre på fredag når jeg har fri. Fornye passet mitt. Så kanskje jeg klarer å få meg bilde på bankkortet mitt ogTar bare ti dager
fra app
De lager ikke bankkort med bilde lengerDa vet jeg hva jeg skal gjøre på fredag når jeg har fri. Fornye passet mitt. Så kanskje jeg klarer å få meg bilde på bankkortet mitt og
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
jeg fikk hvertfall beskjed om å ha med pass og bilde av banken :/De lager ikke bankkort med bilde lenger
Så lyst til å bli mamma <3
Ja Okeyjeg fikk hvertfall beskjed om å ha med pass og bilde av banken :/
aner ikke jeg. men er godt mulig det er slutt på det. er en stund siden jeg fikk beskjed av banken å ha med pass og bilde. så kan ha blitt nye regler sidenJa Okeytrudde det var slutt på det nå
Åjaaner ikke jeg. men er godt mulig det er slutt på det. er en stund siden jeg fikk beskjed av banken å ha med pass og bilde. så kan ha blitt nye regler siden![]()
Jeg er littegranne treighehe
Ja når eg var så tok di bilde der som var kobla til dataenÅjaHoihii
mener det var fra 2014
du får høre med banken da
OkeyJa når eg var så tok di bilde der som var kobla til dataen
Sent from my iPhone using BV Forum
God morgen søteGod morgen
Taster på appen![]()
God morgenGod morgen
Taster på appen![]()
Kos deg på jobb i dagJobb jobb jobb jobb jobb