Skravletråd for oss prøvere!

Det kommer og går sånnnsett litt her også, men er mye relatert til sult. Jeg BLIR kvalm av sult, så...
Jeg blir kvalm om jeg ikke spiser jeg også. Men da skal det gå veldig lang tid

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg må egentlig ha nytt førerkort fordi jeg gifta meg og skifta navn. I august... Host. Effektiviteta sjæl, der harru meg :P Måå man på Biltilsynet for å bare endre navn? Synes det er no drit. Det er alltid så lang kø, og åpningstidene dems passer aldri med mine arbeidstider. Knurr.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Oj der sa du noe!! Det må eg og:/:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Oj der sa du noe!! Det må eg og:/:/

Sånt noe er så styr. Kunne de ikke hatt åpningstider som andre normale folk nå for tida liksom.. :P

Må også få endra navn på passet mitt. Jeg var på tur med Kielferja i mars, men da tenkte jeg at det var så lite sannsynlig at jeg måtte vise passet uansett, så jeg gadd ikke stresse med å endre noe. Tror du ikke jeg måtte vise passet a? Etter å ha vært i land, skulle jeg boarde på nytt, men jeg hadde ikke fått et boardingkort som var registrert for tur/retur-reise. Så da måtte jeg fram med passet, og krokodilletårene da de så at navnet var feil. Sukk. Unødvendig mye styr ass :P

Sånt noe er så styr. Kunne de ikke hatt åpningstider som andre normale folk nå for tida liksom.. :P

Må også få endra navn på passet mitt. Jeg var på tur med Kielferja i mars, men da tenkte jeg at det var så lite sannsynlig at jeg måtte vise passet uansett, så jeg gadd ikke stresse med å endre noe. Tror du ikke jeg måtte vise passet a? Etter å ha vært i land, skulle jeg boarde på nytt, men jeg hadde ikke fått et boardingkort som var registrert for tur/retur-reise. Så da måtte jeg fram med passet, og krokodilletårene da de så at navnet var feil. Sukk. Unødvendig mye styr ass :P

PASS der da du det. Jeg skulle fornyet mitt og fått et til minimann. Får jo aldri ut fingeren. Det gikk ut i 2011 haha

PASS der da du det. Jeg skulle fornyet mitt og fått et til minimann. Får jo aldri ut fingeren. Det gikk ut i 2011 haha

pass... mitt er fra 2007, så det holder da et par år til, heldigvis. Det er et styr med åpignstider på slikt

Blør så skuffa om dette er nok en runde med en tullete kropp som lager falske symptomer :/

Det gjør min hver mdn, så denne gangen biter jeg ikke på. Ikke ennda, i alle fall..

Ja, men spiser jeg ikke da... så blir det enda verre.
Åja, til meg går kvalmen over etter en stund men klarer fortsatt ikke å spise, så da må jeg vente til neste dag

pass... mitt er fra 2007, så det holder da et par år til, heldigvis. Det er et styr med åpignstider på slikt
Ja, det er en grunn til at jeg har brukt så lang tid på å fornye det. Også glemmer jeg det,siden jeg aldri bruker det

Jeg må fornye mitt. Eller dvs få nytt navn :)

Hoho! Såpass ja! Nå til dags burde det være mulig å få ordna sånne ting litt enklere, synes nå jeg. Men men, får vel karre meg dit neste gang jeg har en feriedag tenker jeg. Dvs i sommerferien det da? Og da skal vi jo kanskje ut og reise, så da er det jo for sent. Blææ :P

Hoho! Såpass ja! Nå til dags burde det være mulig å få ordna sånne ting litt enklere, synes nå jeg. Men men, får vel karre meg dit neste gang jeg har en feriedag tenker jeg. Dvs i sommerferien det da? Og da skal vi jo kanskje ut og reise, så da er det jo for sent. Blææ :P

Ta en spansk en å si du skal til legen :p

Ja greit å bare få gjort det. Tar vel litt tid før man får det tilbake igjen.

Først må du til politiet å annmelde, så kan du dra til biltilsynet 30 dager etterpå. De filser ikke et nytt et før det gått en mnd. Men du får midlertidlig til politiet :)

Ja det har jeg gjort :) for 2 mnd siden:P så må på biltilsynet i morgen:/ må være der når det åpner klokka 8, for skal på jobb klokka 10!

Så lyst til å bli mamma <3

Back
Topp