Å være kvalm er ikke gøy, var du det når du var gravid forrige gang?Best at det er. Kvalmen synes jeg har blitt verre i dag enn den var i går.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å være kvalm er ikke gøy, var du det når du var gravid forrige gang?Best at det er. Kvalmen synes jeg har blitt verre i dag enn den var i går.
Ja litt i begynnelsen. Men så gikk det over etterhvert. Kastet opp 1 gang så var ikke så ille egentlig.Å være kvalm er ikke gøy, var du det når du var gravid forrige gang?
Usj, vil ha varme!
Laget meg mat nå, ikke sunt.. Stekt loff, stekt pølse og smeltet ost på
Sulten gikk over til kvalme igjen :/ skjer ofte nå
Greit det daJa litt i begynnelsen. Men så gikk det over etterhvert. Kastet opp 1 gang så var ikke så ille egentlig.
Her er det ikke kvalme bare på morgenen. Men hele dagen og på kvelden. Kommer i bølger. Leste litt i dagboka fra vi prøvde på a,og da hadde jeg kvalme tidlig ... Men et lite håp er tent da.Lov å håpe.
Jeg er dog aldri så kvalm som de syklusenen jeg ikke er gravid, så jeg gidder ikke være det minste optimistisk av at jeg er "morgekvalm" for tiden. Bare 7 dpo også, så det er ikke noenn baby som gjør det
Sant, men skader ikke med litt mer sol fordiJa, det vil jeg også.
Men det er jo ikke mai enda engang, så det er greit med vår. Litt regn akkurat nå er ikke så dumt heller, med tanke på bjørkepollenet. Takket være været har vi lavere spredning her enn store deler av resten av landet
Er så enig med degSant, men skader ikke med litt mer sol fordikan regne på natta
Så klart har du håp<3 viktig å leve i håpetHer er det ikke kvalme bare på morgenen. Men hele dagen og på kvelden. Kommer i bølger. Leste litt i dagboka fra vi prøvde på a,og da hadde jeg kvalme tidlig ... Men et lite håp er tent da.
Her er det ikke kvalme bare på morgenen. Men hele dagen og på kvelden. Kommer i bølger. Leste litt i dagboka fra vi prøvde på a,og da hadde jeg kvalme tidlig ... Men et lite håp er tent da.
Så klart har du håp<3 viktig å leve i håpet
Ja var veldig godt egentlig. Hadde ikke noe særlig symptomer heller,utenom bekkenløsningGreit det da
Blør så skuffa om dette er nok en runde med en tullete kropp som lager falske symptomer :/Så klart har du håp<3 viktig å leve i håpet
Det blir jeg å, da er det forseint å spise noe for min delDet kommer og går sånnnsett litt her også, men er mye relatert til sult. Jeg BLIR kvalm av sult, så...
Det skal ikke være boe godt sies det :/Ja var veldig godt egentlig. Hadde ikke noe særlig symptomer heller,utenom bekkenløsning
Omgangssyken som gravid må være et marerittEn gang er ikke mye nei
Med eldste tror jeg at jeg kastet opp tre eller fire ganger.
Yngste husker jeg ikke, men mye var det ikke.
(Bortsett fra den omgangssyka jeg fikk av kollegaer som ikke gadd bry seg om karantene når de hadde hatt omgangssyke... jeg var ganske langt på vei, og det var ganske kjipt, ja!)
Det skjønner jegBlør så skuffa om dette er nok en runde med en tullete kropp som lager falske symptomer :/