Skravletråd for oss prøvere!

Hei!
Jeg er ny her, men var aktiv på forumet for rundt to år siden, da jeg prøvde å bli gravid med min sønn som nå er et år :) Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte, men tenkte at skravletråd er et fint sted, så kan dere kanskje geleide meg videre dersom dere vet om tråder eller personer som kan være interessant for meg å snakke i/med :)
Jeg er 33, har som sagt en sønn på 1 år som ble født i mars '13 og skal nå begynne å prøve på en lillebror/søster. Jeg har pcos, så vil ha litt mer problemer med å bli gravid enn mange andre, men jeg gjør det jeg kan for at graviditeten skal komme (og bli) så lett som mulig.
Jeg begynte med å føre temperatur på FF, men streken hoppet så mye opp og ned, og endret seg ikke ila syklusen, så det har jeg gitt opp. Jeg bruker nå Clearblue monitor og eggløsningstester fra billigetester. Ellers er jeg godt i gang med folsyre. Håper på å være gravid ila sommeren så vi får vår lille prins/prinsesse første halvdel av 2015.
Ellers gleder jeg meg til å bli kjent med dere og høre om hvordan deres prøveprosesser går :)

fikk tilbud om salgs jobben, og jeg takket ja :O
jeg begynner på mandag :D
kunne ikke vente lenger jeg nå . må bare ha en jobb, så gjør egentlig hva som helst :)
Nå får bare testen se å bli positiv :)
JAAA :D Så glad på fine vegne :)

Taster på appen :)

Sikkert mange som har spist middag her allerede, vi er litt sent ute i dag, men vi driver og lager oss kyllingfileet m/potet, paprika, kålrot, gulerot, stangselleri, paprikapulver, salt&pepper m en dæsj flytende margarin i folie på grillen :-)

Hva har dere spist i dag? :-)

Åååå jeg er så heldig som har fått Mac av mannen i dag <3 Nå er det vin, cider og middag med venner :D

Så heldig du er:D kos deg ned vin,cider og mat :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
1 cider og jeg føler meg litt svimmel :p

Jeg vet ikke om jeg passerer 2000 i dag. Jeg burde det, men jeg er trøtt, lei og rett og slett.... ja, ikke helt i slaget for superskravlrign

Jeg kommer umulig over 2000 i kveld om ingen andre skravler!

Jeg kommer umulig over 2000 i kveld om ingen andre skravler!
Har de andre kommet over da? Hvor mange mangler du?

bina magnlet 31 for 5 minutter siden. Jeg mangler nå 105

Innser at klokka tilsier det ja

Det får blir 2000 på målstreken i morgen da...

Har så lite å skravle om nå. Så da får siste innspurt bli i morgen. Altfor trøtt nå

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Sov godt, jeg legger meg snart jeg også, ikke pga magel på noe å skrive om, men nnoen å skrive med

Jeg er så sliten i dag.. Gått i ett og i morgen skal jeg på ettersjekk hos gyn og snakke om veien videre

Back
Topp