Jordbær har vi ute ogsåMen har begynt å vokse utenfor beddet hehe
![]()
Mine er i e kasse, så de sprer seg ikke ut derfra (det er ikke jord rundt den)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jordbær har vi ute ogsåMen har begynt å vokse utenfor beddet hehe
![]()
må holde meg unna nøtter, begynner å klø av detJeg liker den best jeg. Elsker sjokolade!
Snart i måååålheier på deg
ja bare drit i den. den er ikke viktig.sannrt, sanrt, sanrt
5 innnlegg, og jeg driter i den n-taste til jeg er ferdig
æsj så dumt. får bytte de til neste sommer om det ikke kommer noe i sommer heller
de er viktig til vanlig, me veldig irriterende sær i forhold til år den vil fugnere eller ei, evt fungere litt sent...ja bare drit i den. den er ikke viktig.
to ei diger blomsterkasse på veradaen her, tom...vi har jordbæra i pallekasse![]()
Tjohei
Taster på appen![]()
de fleste overleve ikke vinteren i fjor siden de ikke var "pakket" inn. og jeg hadde ingen anelse om at vi hadde de der. så jeg tok bort 4-5 døde jordbær planter. må fylle på med noen til ja.Det er mulig å bytte dem, oen av dem i alle fall, nå. Du får jo kjøpt dem på plantnasjen etc i disse tider.
Ikke bytt alle på en gang, va 1/4 hvert år![]()
Du er i målehh, der henger telleren igjenn...
de sier??
Du er i målGratulerer med 2000 innlegg vennen
![]()
har ikke lagt seg noe under tasten?de er viktig til vanlig, me veldig irriterende sær i forhold til år den vil fugnere eller ei, evt fungere litt sent...
den er fæl til å henge seg opp den telleren. irriterende under siste innspurt og tidsklemmade viste at jeg hadde 5 igjenn enda, skjøner du, men np viser de at jeg er over!
har ikke lagt seg noe under tasten?