Molly
Med lille spira i magen <3
Hvilken is da?is fikk jeg lyst på også. må hente meg en i fryseren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken is da?is fikk jeg lyst på også. må hente meg en i fryseren
jordbær og appelsin isHvilken is da?
19 tror jeg . siste du skrev før denne var 20kom ut av tellinnga.
17?
Mmjordbær og appelsin is
snickers og royal trippel er gode . naam japp is også er godt...MmJeg har friskis - banan og kiwi. Og snickers og royal trippel
19 tror jeg . siste du skrev før denne var 20
snickers og royal trippel er gode . naam japp is også er godt...
jeg er sjokolade sugen
gjødsel får de. tror de er noen år gaml, er forrige huseier som har plantet de da.La dem bli eldre.
og gjødsle, selvsagt
liker ikke kroneis med sjokolade. de nøttene ødlegger hele isen. også er det så dumt at det bare er sjokolade på toppenJEg spiste kroneis med jordbær
sjokolade er digg, men det er heldigvis sjokolade i denne og. Koneis med sjokolade er med nøtter![]()
aah, ja selvsagt gjør du detJeg skriver da i flere tråder...
471 nå
målet er 485
dvs... 14?
gjødsel får de. tror de er noen år gaml, er forrige huseier som har plantet de da.
aah, ja selvsagt gjør du dettenkte jo ikke jeg på
![]()
Jeg liker den best jeg. Elsker sjokolade!liker ikke kroneis med sjokolade. de nøttene ødlegger hele isen. også er det så dumt at det bare er sjokolade på toppen
æsj så dumt. får bytte de til neste sommer om det ikke kommer noe i sommer hellerAhh, da er de for gamle.
de bør byttes ut ca hvert 4. år Lite bær første, så mer, så bra, sp godt, og så bare midnre og midnre
Snart i måååål
Jorbær har jeg også, to sorter (vanlige og markjordbær) men de små avleggerene som kommer fra nedgallfrukt ute rudnt jordbærplantene vi har ute, er jo mye større enn de små frøplantene mine...
Jeg liker den best jeg. Elsker sjokolade!