Skravletråd for oss prøvere!

Jeg har lyst å nå mine 17 485, altså 2000 i april, innen de oppdaterer lista igjen, sånn for å se det. men det er antnakelig innen e halvtime

Jeg magnler vel 30 innlegg

God kveld jenter.
Hvilke planer har dere i kveld?

Her blir det super gode toast (med pesto, mozarello og serrano skinke), potetgull, dipp, litt rødvin og TV :)
Jeg lager meg mat nå :) Skal se på tv, daffe på sofaen og strikke :)

Jeg har lyst å nå mine 17 485, altså 2000 i april, innen de oppdaterer lista igjen, sånn for å se det. men det er antnakelig innen e halvtime

Det klarer du :D

Vi spiste stekt egg, pisket med karse i, i tre dager i strekk rundnt påske for noen år siden, fordi eldste hadde sådd i bhg.

etter lunsj den dagen ringte jeg sykehuset for å purre opp resultatet av allergiprøven, tåler han ikke melk? Joda, det viste seg at melken som de antok han ikke tålte, det tålte han, men ikke egg... (men ville sikkert vokse det av seg)

Det er tre år side, og nå kan ha spise mat med egg i.

Vi spiste karse på kjøttpålegg også et år, det var godt, så jeg var egentlig skuffet når ingen av dem hadde sådd det i år. Men vi var ikke hjemme, så det var jo like bra.

Dog har altså begge sådd NOE, hans er beskrevet som "den blir veldig høy, de må ha et støttepinne" og hennes er altså "sikkert karse". Hans er...i følge mamma muliges gladiol.
Hennes er antakelig basilikum

Det hadde vært greit om de som jobbet på avdelignen VISSTE hva de sendte med folk hjem...

Men også denne saken hans bør ok få en større potte, og gjerne tilvennes utelivet.
Ja, og få en støttepinen.

Hennes.... må jeg lese litt på pose min, men jeg tror de skulle stått kjøligere i starte så de ikke var så lange, det får vi ikke gjort noe med, utover evt plante dem dypere. De skal vel kipes for å fremme forgrening, mistenker jeg, når de blir litt flere blader på da, og side det er sikkert 30 plater i bunne av ei brusflaske, få seg større/flere potter...
ja de burde absolutt vite hva de sår :P men uansett så gir det litt spenning da på hva det blir til slutt :)

Når pleier de å oppdatere da?

Det er jo ikke noe fast tidspunnkt, men stort sett "ca hver 12. time, gjerne oenn minutter senere for hver gang"

Sist var 9:55 i morges

(24)

ja de burde absolutt vite hva de sår :p men uansett så gir det litt spenning da på hva det blir til slutt :)

Den som var med å så, vet det nok. Den som er der når vi henter, har ikke visst på noen av avdelingenne i år.

(23)

da kjører vi på da
har dere planer for i morgen dere? vi skal vel ingenting

skriver med en hånd, fikk en is...

(20)

I morgen skal vi legge om dekk på bilene. Slappe av! Grille hos svigers

pai eer godt. laget den selv?
Ikke i dag. Men jeg pleier. Nå ble det bare fra stabburet. Pai med bacon og brokkoli. Men den er god den også

Back
Topp