Billigetester pleier jeg bestille fra. Spennende dpo tid daJeg er i dag 2DPO. Er tom for tester og skal bestille noen nye til testing begynner neste helg! Hvor bør jeg bestille fra?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Billigetester pleier jeg bestille fra. Spennende dpo tid daJeg er i dag 2DPO. Er tom for tester og skal bestille noen nye til testing begynner neste helg! Hvor bør jeg bestille fra?
Jeg var full i halsbetennelse/streptokokker når jeg ble gravid. Det er kjempe mange immunforsvarceller inni livmoren som bekjemper sædcellene, fordi de tror de ikke hører hjemme der. Viss du er syk bruker de tid på å bekjempe andre ting. Kan være det er større skangs for å bli gravid ;-)Vi var flinke med aksjer da vi måtte, men å bli dårlig 1 dpo er ikke veldig heldioppen jobber det den kan med å få bort ting den tror at ikke skal vær der... Veldig vanskelig å få noe til å bli befruktet og feste seg da...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Føler meg skikkelig teit nå! Men jeg har flere symptomer på at jeg kan være gravid! Uteblitt mens, halsbetennelse og i går fikk jeg vonde og ømme pupper, og har mensen murringer som kommer og går! Leste på horoskopet til samboeren min at det kunne komme en meld om graviditet denne uken! Haha får håpe deg er sant! Skal ta ny test i morgen da om mensen enda ikke har kommet!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg må jo ærlig innrømme at selvom jeg prøver å ha mye program, trening, venninner, jobb osv klarer jeg aldri å legge tankene helt fra meg altsåHva gjør dere damer i dpo-dagene deres? Klarer dere å ikke tenke så mye på prøving, eller er dere utålmodige og teller dager?? Hvordan får dere dagene til å gå?
Det gjorde jeg forrige gang nå!Hei, og god ettermiddag
Hva skal dere i kveld.
Jeg skal bare slappe av og prøve å gjøre oppholdet til tanta så j**** at hun ikke tør å komme tilbake på minst et år..
Haha, pleier pine meg selv med tanker om graviditet og termin osv...Hva gjør dere damer i dpo-dagene deres? Klarer dere å ikke tenke så mye på prøving, eller er dere utålmodige og teller dager?? Hvordan får dere dagene til å gå?
Det gjorde jeg forrige gang nå!
Taster på appen![]()
Hva gjør dere damer i dpo-dagene deres? Klarer dere å ikke tenke så mye på prøving, eller er dere utålmodige og teller dager?? Hvordan får dere dagene til å gå?
Fjordland og Grey'sHei, og god ettermiddag
Hva skal dere i kveld.
Jeg skal bare slappe av og prøve å gjøre oppholdet til tanta så j**** at hun ikke tør å komme tilbake på minst et år..
Fjordland og Grey'sKnis. Elsker tirsdagskveldene! Også skal jeg sitte og drømme meg litt bort og håpe g-testene blir sterkere. Merker jeg ikke klarer heelt å slippe jubelen løs.
Så dumt at tanta kom hos degSatser på at du får skremt henne såpass vekk at hun har vett nok på å holde seg unna frem til du sitter med en sprell levende baby i hendene
Flinka, kos deg på treningNå fyker jeg på treningSkravles!
Taster på appen![]()
Ferdig nå.. Motivasjonen var ikke helt på topp i dag. Hodet mitt er litt i dpo landFlinka, kos deg på trening
Ferdig nå.. Motivasjonen var ikke helt på topp i dag. Hodet mitt er litt i dpo land
Taster på appen![]()