Skravletråd for oss prøvere!

Hvis el blir forsinket ca to uker, og jeg går over såpass langt at jeg må settes i gang så tipper termindatoen over til neste ;)
Er vel veldig tvilsomt at det skjer, blir vel el en av de neste dagene antar jeg. Og om det ikke klaffer denne gangen så blir det 2015 uansett :)
Krysser fingrene for at det klaffer hos dere nå :) tar du EL tester hver dag?


Taster på appen :)
 
Krysser fingrene for at det klaffer hos dere nå :) tar du EL tester hver dag?


Taster på appen :)
Bestilte kun 7 stk, da jeg trodde jeg visste når el kom til å være, men det stemte ikke. Så gikk tom :p
Nå bare temper jeg, og satser heller på å legge aksjer hele tiden så håper vi at det klaffer ;)
Hamstrer el-tester neste runde om jeg ikke får det til nå :)
 
Bestilte kun 7 stk, da jeg trodde jeg visste når el kom til å være, men det stemte ikke. Så gikk tom :p
Nå bare temper jeg, og satser heller på å legge aksjer hele tiden så håper vi at det klaffer ;)
Hamstrer el-tester neste runde om jeg ikke får det til nå :)
Ja, hvis dere prøver å gjøre det hvertfall annenhver dag så burde dere jo treffe :) Neste gang kjøper du 50 :p Men håper ikke du trenger det!


Taster på appen :)
 
Ja, hvis dere prøver å gjøre det hvertfall annenhver dag så burde dere jo treffe :) Neste gang kjøper du 50 :p Men håper ikke du trenger det!


Taster på appen :)
Ja, om vi ikke blir gravid denne gangen så er det ihvertfall ikke fordi vi bommet ;) Blir dyrt etterhvert dette. Så satser på at det klaffer nå istedet ;)
 
Ja, om vi ikke blir gravid denne gangen så er det ihvertfall ikke fordi vi bommet ;) Blir dyrt etterhvert dette. Så satser på at det klaffer nå istedet ;)
Hehe,ja,samme her. Jeg er bare lei av denne el testingen jeg :p Vil gjerne at dette er siste gang jeg tester :D
 
Det vil vi nok alle :)
Prøvd lenge?
Vi begynte i august, så lenge nok for min del :p Jeg sleit litt med å bli kjent med syklusen min, var så uvitende om alt som heter el testing osv. og hadde ekstremt lange sykluser på opptil 45 dager, men etter jeg nå begynte å bare spise sunt (kose meg litt på lørdag) og trener 3 ganger i uka har jeg fått syklus på 32 dager og el ved dag 16, så nå håper jeg det går :D

Dere da? :)
 
Vi begynte i august, så lenge nok for min del :p Jeg sleit litt med å bli kjent med syklusen min, var så uvitende om alt som heter el testing osv. og hadde ekstremt lange sykluser på opptil 45 dager, men etter jeg nå begynte å bare spise sunt (kose meg litt på lørdag) og trener 3 ganger i uka har jeg fått syklus på 32 dager og el ved dag 16, så nå håper jeg det går :D

Dere da? :)
Startet i juni. Men hadde ustabile sykluser, så var umulig å finne ut av noen ting. Var først i forrige måned jeg hadde en nogenlunde normal syklus. Hadde to på 52 dager før det. :p
Har testet etter el et par ganger før, men da jeg hadde syklus på 52 dager så fikk jeg positiv to ganger, så da var det lettere å begynne med temping i tillegg for å finne ut om jeg i det hele tatt har eggløsnin ;)
Så dette er første måneden min med skikkelig el-testing og temping. Bare synd jeg gikk tom litt for fort :p
Tror nok egentlig jeg burde bli litt flinkere til å spise sunt og trene jeg også. Men har vært minimalt med motivasjon her :p
 
Startet i juni. Men hadde ustabile sykluser, så var umulig å finne ut av noen ting. Var først i forrige måned jeg hadde en nogenlunde normal syklus. Hadde to på 52 dager før det. :p
Har testet etter el et par ganger før, men da jeg hadde syklus på 52 dager så fikk jeg positiv to ganger, så da var det lettere å begynne med temping i tillegg for å finne ut om jeg i det hele tatt har eggløsnin ;)
Så dette er første måneden min med skikkelig el-testing og temping. Bare synd jeg gikk tom litt for fort :p
Tror nok egentlig jeg burde bli litt flinkere til å spise sunt og trene jeg også. Men har vært minimalt med motivasjon her :p
52 dager ja! Det er lenge... Æsj, så kjedelig at det skal være så mye styr! Men hvis det klaffer for oss denne pp er jeg helt sikker på at det er fordi vi begge spiser sunnere og trener. Vi har egentlig aldri vært usunne, men vi har kost oss flere ganger enn bare lørdag og det blir en dårlig sirkel tilslutt! Så måtte bare ut av den :) Har ikke spist noe som helst godteri på 3 uker og føler overhode ikke noe sug lenger! Bare lyst på kaker :p hehe
 
52 dager ja! Det er lenge... Æsj, så kjedelig at det skal være så mye styr! Men hvis det klaffer for oss denne pp er jeg helt sikker på at det er fordi vi begge spiser sunnere og trener. Vi har egentlig aldri vært usunne, men vi har kost oss flere ganger enn bare lørdag og det blir en dårlig sirkel tilslutt! Så måtte bare ut av den :) Har ikke spist noe som helst godteri på 3 uker og føler overhode ikke noe sug lenger! Bare lyst på kaker :p hehe
Det er bra :) Får håpe det er det som skal til for at dere får det til da :D
 
Boller fristet! Men ble "pigs in a blanket" her istedet ;) Og smoothie til dessert :D Skjønner ikke hvordan jeg greide meg uten stavmikser før! Smoothie hver dag nå :D
Smoothie er digg!! Jeg må ha kokkosmelk i min!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan ikke klokka bare bli 15 så posten kan komme med de hersens testene!

Trening om dagen er et mareritt. Jeg bruker mer tid på å løpe frem og tilbake på toalettet enn jeg faktisk bruker på å trene


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
 
Det har jeg ikke prøvd enda. Noen gode oppskrifter? :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
tar det jeg har i skapet ;) ofte kokkosmelk, eller litt youghurt/biola ,juice, havregryn, gulrot, forssen frukt og bær,banan ;) avocado er supert å ha i også!!
 
Hei igjen! :) Hvordan går det med dere damer? Noen positive tester eller symptomer som er kommet? :)

Trenger litt hjelp. Er litt usikker på når IKM er, om det er idag eller onsdag, siden forrige IKM var to dager forsinka. Men tok en test idag med morgenurin, og kunne se en ultrasvak strek når frist var der. Men etter 3 timer var det kommet en finere strek. Lettere å se i virkeligheten, litt vanskligere på bildet. Så jeg tok en test til, og den gav meg nok ett ultrasvak strek, så jeg gikk inn i stua og etter 30 min gikk jeg inn på badet og da var streken bittelitt tydligere. Men tok bilde før de 30 min var gått. Her er de:


1236516_10151917123586249_411341284_n.jpg

Ser dere noe?
 
Ser ikke noe strek, men vanskelig på mobil. :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er i dag 2DPO. Er tom for tester og skal bestille noen nye til testing begynner neste helg! Hvor bør jeg bestille fra?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp