Skravletråd for oss prøvere!

God bedring @Huleboer! :)



*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
 
Ser veldig frem til det da :) Vi får se om vi må opp tidlig flere ganger da :p For er ikke sikkert han vil forsette. OG det skjønner jeg veldig godt :confused:
Hborfor vil han ikke fortsette?


Taster på appen :)
 
Næmmen :( god bedring. Influensa som har tatt deg?

fra appen :)
Legekontoret ga meg diagnose på telefon i går om at det var influensa.. I dag har jeg fått diaré, så krysser fingrene for en havey runde omgangssyke i stedet... Det varer ikke like lenge stort sett. Jeg har ikke vært så syk på mange år.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
God bedring @Huleboer! :)



*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Tusen takk! Typisk at det er noe hver gang je har el. Er 3 dpo i dag, så kan jo se langt etter å bli gravid denne pp også :(


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Tusen takk! Typisk at det er noe hver gang je har el. Er 3 dpo i dag, så kan jo se langt etter å bli gravid denne pp også :(


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Så kjipt :( men 3 dpo er forseint med sex uansett :(


*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
 
Så kjipt :( men 3 dpo er forseint med sex uansett :(


*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Vi var flinke med aksjer da vi måtte, men å bli dårlig 1 dpo er ikke veldig heldig. Kroppen jobber det den kan med å få bort ting den tror at ikke skal vær der... Veldig vanskelig å få noe til å bli befruktet og feste seg da...


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Vi var flinke med aksjer da vi måtte, men å bli dårlig 1 dpo er ikke veldig heldig. Kroppen jobber det den kan med å få bort ting den tror at ikke skal vær der... Veldig vanskelig å få noe til å bli befruktet og feste seg da...


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Krysser fingrene for at kroppen ikke rydder bort en spire <3


*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
 
Takk!! Nå er buksen min og klar!!

Vis vedlegget 53634

Vis vedlegget 53635

Vis vedlegget 53636

Ikke lett å ta bilder av seg selv! deilig myk bukse som og er finslig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg falt bare kort innom denne tråden, og så buksen din Sommerfugl2, og den var fin! Kan jeg spørre om du følger en oppskrift, og om den er vanskelig å lage? Prøver å sy litt selv, (en gang i skuddåret), men er ikke så god til å følge oppskrifter..
 
Jeg falt bare kort innom denne tråden, og så buksen din Sommerfugl2, og den var fin! Kan jeg spørre om du følger en oppskrift, og om den er vanskelig å lage? Prøver å sy litt selv, (en gang i skuddåret), men er ikke så god til å følge oppskrifter..
denne er utgångspunkt i ett mønster far Onion :) men jegsynes den var for høy i livet som den var og har endret litt der. me n den er ikke vanskelig å lage nei :):):):) onion sine mønstre er supre!! http://sydilla.no/produkt/monster-og-boker/onion-monstre/dame/bukser/nyhet-4029-kul-bukse dette er det, jeg har sydd den øverste :)
 
Sitter å stortuter til Greys Anatomy! De fant en 8 mnd gammel baby blant søpla :eek: og topper det hele med å se Fødeavdeligen - England etterpå. Håper tr er rundt hjørnet eller at jeg gravid, for her er det ihvertfall hormoner :p
 
Hei.
Jeg trenger noen gode råd. Er ikke helt sikker på om jeg er inne på riktig forum, men prøver her allikevel.
Jeg mistenker at jeg er gravid. Har ikke helt kontroll over syklusen min, men tror jeg har ikm 16.03 med en syklus på 28 dager.
- ca 6 dpo fikk jeg brun utflod som varte i 1 1/2 dag. Jeg er usikker på denne dagen i og med at jeg ikke tenkte stort over det.
- ca 8 dpo opplevde jeg sterke smerter/stikning på høyre side av magen. Det kjentes ut som det strålet noe rett over hoftebenet og ned mot underlivet.
- ca 10 dpo fikk jeg sterke, altså veldig sterke kramper fra underlivet som gikk oppover magen. Krampene varte kanskje 30 sek og holdt seg bare i nedre del av magen.
- i tillegg har jeg blitt utrolig sliten, veldig trøtt, hatt sure oppstøt og i dag 12 dpo har er jeg små kvalm, hatt sure oppstøt og testet negativt med rfsu sin test.

I tillegg til dette har jeg mensenmurringer, hvit utflod og er utrolig oppblåst.

Er det en mulighet for at jeg er gravid eller er det bare kroppen min som tuller med meg?
 
Hei.
Jeg trenger noen gode råd. Er ikke helt sikker på om jeg er inne på riktig forum, men prøver her allikevel.
Jeg mistenker at jeg er gravid. Har ikke helt kontroll over syklusen min, men tror jeg har ikm 16.03 med en syklus på 28 dager.
- ca 6 dpo fikk jeg brun utflod som varte i 1 1/2 dag. Jeg er usikker på denne dagen i og med at jeg ikke tenkte stort over det.
- ca 8 dpo opplevde jeg sterke smerter/stikning på høyre side av magen. Det kjentes ut som det strålet noe rett over hoftebenet og ned mot underlivet.
- ca 10 dpo fikk jeg sterke, altså veldig sterke kramper fra underlivet som gikk oppover magen. Krampene varte kanskje 30 sek og holdt seg bare i nedre del av magen.
- i tillegg har jeg blitt utrolig sliten, veldig trøtt, hatt sure oppstøt og i dag 12 dpo har er jeg små kvalm, hatt sure oppstøt og testet negativt med rfsu sin test.

I tillegg til dette har jeg mensenmurringer, hvit utflod og er utrolig oppblåst.

Er det en mulighet for at jeg er gravid eller er det bare kroppen min som tuller med meg?
Du har symptomene til både mensen og graviditet. Det beste svare jeg kan gi deg er å ta en G-test. Lykke til :)


*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
 
Jepp, det er dessverre sånn. Kan være det ene eller det andre.

Men du da... 17 dpo.... eneste rådet jeg kan gi DEG er "ta en test?"
 
17 dpo må jo en test slå ut med alle de symptomene? Men sånt kan jo og være tr, om det er i morgen


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp