Skravletråd for oss prøvere!

Nei, men er 100mil nærmere familien enn nå så det bli bra!!!! Men har masse venner der :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er jo bra det da :)


Taster på appen :)
 
ja det blir så bra!!!!!

hvor finner man egentlig den skjulte gruppen for prøverene??
 
Jeg må bare annonsere. Jeg er sulten og har sittet i snart 3 timer her uten å klare å flytte meg.
Kjøleskapet og samtlige kjøkkenskap er fulle av god mat (forsovidt godiser også) og jeg har ikke lyst på NOE!

I dag råder latskapen altså....
 
Jeg har dessuten begynt med noe nytt når jeg blir sulten. Halsbrann. Hva er det for no tull.
Dette startet alt under TR så det er ikke noe symptom, men hallo, noe så teit :/
 
Jeg har dessuten begynt med noe nytt når jeg blir sulten. Halsbrann. Hva er det for no tull.
Dette startet alt under TR så det er ikke noe symptom, men hallo, noe så teit :/
Har mye halsbrann jeg og,før og etter el :/

fra appen :)
 
Jeg vil og ha en sånn mamma! *hmpf* min virker ikke. :p
Jeg er veldig dårlig på å gjøre ferdig prosjekter selv.. :p men min mamma, hun er helt rå på å hekle og sy!


Taster på appen :)
 
Jeg har dessuten begynt med noe nytt når jeg blir sulten. Halsbrann. Hva er det for no tull.
Dette startet alt under TR så det er ikke noe symptom, men hallo, noe så teit :/
Får det alltid rundt TR jeg! Helt grusomt


Taster på appen :)
 
Ah for å bli der jeg er nå, altså få fast jobb så må jeg bli arbeidsleder. Hmmm, kanskje ta nettstudier da,så fortsette praksisplassen der . Det var en smart ide

fra appen :)
 
Titt titt.. Nå kommer heldigvis hulerboermannen snart hjem og kan ta over fortet og jeg kan prøve å bli frisk som en fisk.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Ah for å bli der jeg er nå, altså få fast jobb så må jeg bli arbeidsleder. Hmmm, kanskje ta nettstudier da,så fortsette praksisplassen der . Det var en smart ide

fra appen :)
Vet du hva du evt kunne tenkt deg å ta da?


Taster på appen :)
 
Titt titt.. Nå kommer heldigvis hulerboermannen snart hjem og kan ta over fortet og jeg kan prøve å bli frisk som en fisk.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Huff, har du ikke blitt bedre? :(


Taster på appen :)
 
Titt titt.. Nå kommer heldigvis hulerboermannen snart hjem og kan ta over fortet og jeg kan prøve å bli frisk som en fisk.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Næmmen :( god bedring. Influensa som har tatt deg?

fra appen :)
 
Back
Topp