Det er jo bra det daNei, men er 100mil nærmere familien enn nå så det bli bra!!!! Men har masse venner der
Sent from my iPhone using BV Forum
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo bra det daNei, men er 100mil nærmere familien enn nå så det bli bra!!!! Men har masse venner der
Sent from my iPhone using BV Forum
Kommer aldri til å skje. Alle mine prosjektet blir liggende uferdige.Bare bestem deg for noe kult du har lyst å lage, finn manualer på nett og vips.
Takk for at du laget ny skravletråd forresten <3
Den er ikke ferdig endaja det blir så bra!!!!!
hvor finner man egentlig den skjulte gruppen for prøverene??
Kommer aldri til å skje. Alle mine prosjektet blir liggende uferdige.
fra appen
Haha ,nei du gjør ikke det nei alt som skal sys sendes til min mor, og det er helt greit detJeg aaaaner ikke hva du mener... (har jo bare noen....)
Haha ,nei du gjør ikke det nei alt som skal sys sendes til min mor, og det er helt greit det
fra appen
Hu har blitt litt slapp med åra, så må virkelig mase for at ting skal bli gjort. :/Jeg vil og ha en sånn mamma! *hmpf* min virker ikke.
Har mye halsbrann jeg og,før og etter el :/Jeg har dessuten begynt med noe nytt når jeg blir sulten. Halsbrann. Hva er det for no tull.
Dette startet alt under TR så det er ikke noe symptom, men hallo, noe så teit :/
Jeg er veldig dårlig på å gjøre ferdig prosjekter selv.. men min mamma, hun er helt rå på å hekle og sy!Jeg vil og ha en sånn mamma! *hmpf* min virker ikke.
Får det alltid rundt TR jeg! Helt grusomtJeg har dessuten begynt med noe nytt når jeg blir sulten. Halsbrann. Hva er det for no tull.
Dette startet alt under TR så det er ikke noe symptom, men hallo, noe så teit :/
Vet du hva du evt kunne tenkt deg å ta da?Ah for å bli der jeg er nå, altså få fast jobb så må jeg bli arbeidsleder. Hmmm, kanskje ta nettstudier da,så fortsette praksisplassen der . Det var en smart ide
fra appen
Huff, har du ikke blitt bedre?Titt titt.. Nå kommer heldigvis hulerboermannen snart hjem og kan ta over fortet og jeg kan prøve å bli frisk som en fisk.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Fagarbeider / arbeidsleder. Blir vel innen ledelse det da.Vet du hva du evt kunne tenkt deg å ta da?
Taster på appen
Næmmen god bedring. Influensa som har tatt deg?Titt titt.. Nå kommer heldigvis hulerboermannen snart hjem og kan ta over fortet og jeg kan prøve å bli frisk som en fisk.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Får det alltid rundt TR jeg! Helt grusomt
Taster på appen