Skravletråd for oss prøvere!

Jeg må lære meg å sy... Har så lyst å sy babyklær når jeg får en liten


Sent from my iPad using BV Forum
Ja det er en knallkjekk hobby!!! Gleder meg sånn til å sy babyklær!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får prøve å henge meg på her jeg også :)


*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
 
Har dere noen planer i helgen da? :)


Taster på appen :)
 
Har dere noen planer i helgen da? :)


Taster på appen :)
bake boller i morgen, pizza i dag, ellers begynne å pakke litt...

nå ser jeg luxusfellen sverige, jeg blir så sint og frustrert over tankegangen til folk!!!!!
 
bake boller i morgen, pizza i dag, ellers begynne å pakke litt...

nå ser jeg luxusfellen sverige, jeg blir så sint og frustrert over tankegangen til folk!!!!!
Skal dere på tur? :)

Huff ja så litt på det! Orker ikke se på, blir så frustrert


Taster på appen :)
 
Har dere noen planer i helgen da? :)


Taster på appen :)

I dag ingenting :p I morgen er det LSK Cup (fotball) for guttungen. Første kamp og cup på han :D Litt spent hvordan jentene tar det. De er ikke akkurat rolige :p Krysser fingra for at de i det minste får inn et mål eller to :p
Starter tidlig da. Skal møte 8.10 :eek: Pleier å sove jeg da :oops::rolleyes::p Søndag blir vel å besøke svigmor :)
 
I dag ingenting :p I morgen er det LSK Cup (fotball) for guttungen. Første kamp og cup på han :D Litt spent hvordan jentene tar det. De er ikke akkurat rolige :p Krysser fingra for at de i det minste får inn et mål eller to :p
Starter tidlig da. Skal møte 8.10 :eek: Pleier å sove jeg da :oops::rolleyes::p Søndag blir vel å besøke svigmor :)
Så morro da :D Enig i at 8 er litt tidlig oppmøte men sånn er det vel :p


Taster på appen :)
 
Skal dere på tur? :)

Huff ja så litt på det! Orker ikke se på, blir så frustrert


Taster på appen :)
Vi skal flytte :) og må ha en del på mellomlagring fra neste helg, pga fotograf og visninger :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal flytte :) og må ha en del på mellomlagring fra neste helg, pga fotograf og visninger :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Å, så spennende da :D


Taster på appen :)
 
Så flink du er.skulle ønske jeg klarte å sy . Har maskin da bare vet ikke hvordan jeg bruker den:p

fra appen :)

Bare bestem deg for noe kult du har lyst å lage, finn manualer på nett og vips. :D

Takk for at du laget ny skravletråd forresten <3
 
Så kule! :D

Hvordan gjør du det? :)
Jeg designer det jeg vil ha på Mac, så sendes det over til den elektroniske kuttemaskin min :) der legger jeg en bit vinyl i rett farge, så skjærer den ut etter ordre fra maccen :) så strykes motivet lagvis el etter farger på plagget :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg designer det jeg vil ha på Mac, så sendes det over til den elektroniske kuttemaskin min :) der legger jeg en bit vinyl i rett farge, så skjærer den ut etter ordre fra maccen :) så strykes motivet lagvis el etter farger på plagget :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Så morro :D Jeg håper vi får se mere :D
 
Oj, det er langt! Har dere noe familie der da?


Taster på appen :)
Nei, men er 100mil nærmere familien enn nå så det bli bra!!!! Men har masse venner der :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så morro :D Jeg håper vi får se mere :D
Ja det er så skøy!! Gleder meg til å lage masse kjekt! Den kan lage wall stickers osv, dekor på glass, plast, kan kutte papir osv :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp