Så utrolig flink du er!
Sent from my iPad using BV Forum
Takk!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig flink du er!
Ja det er en knallkjekk hobby!!! Gleder meg sånn til å sy babyklær!!!Jeg må lære meg å sy... Har så lyst å sy babyklær når jeg får en liten
Heng deg påFår prøve å henge meg på her jeg også
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Takk det skal jegKos deg i helga da
bake boller i morgen, pizza i dag, ellers begynne å pakke litt...Har dere noen planer i helgen da?
Taster på appen
Skal dere på tur?bake boller i morgen, pizza i dag, ellers begynne å pakke litt...
nå ser jeg luxusfellen sverige, jeg blir så sint og frustrert over tankegangen til folk!!!!!
Har dere noen planer i helgen da?
Taster på appen
Så morro da Enig i at 8 er litt tidlig oppmøte men sånn er det velI dag ingenting I morgen er det LSK Cup (fotball) for guttungen. Første kamp og cup på han Litt spent hvordan jentene tar det. De er ikke akkurat rolige Krysser fingra for at de i det minste får inn et mål eller to
Starter tidlig da. Skal møte 8.10 Pleier å sove jeg da Søndag blir vel å besøke svigmor
Vi skal flytte og må ha en del på mellomlagring fra neste helg, pga fotograf og visningerSkal dere på tur?
Huff ja så litt på det! Orker ikke se på, blir så frustrert
Taster på appen
Å, så spennende daVi skal flytte og må ha en del på mellomlagring fra neste helg, pga fotograf og visninger
Vis vedlegget 53603
Dagens søm og vinyl-pimping nå har jeg klippet en kosebukse til meg selv!!
Såååå sliten, alt meg flytting tar helt knekken på meg.. Så håper å sy hjelper på å få noe annet i hodet litt!!!
Så flink du er.skulle ønske jeg klarte å sy . Har maskin da bare vet ikke hvordan jeg bruker den
fra appen
Jeg designer det jeg vil ha på Mac, så sendes det over til den elektroniske kuttemaskin min der legger jeg en bit vinyl i rett farge, så skjærer den ut etter ordre fra maccen så strykes motivet lagvis el etter farger på plaggetSå kule!
Hvordan gjør du det?
Skrekkblandet! Flytter 100mil!!Å, så spennende da
Taster på appen
Oj, det er langt! Har dere noe familie der da?Skrekkblandet! Flytter 100mil!!
Jeg designer det jeg vil ha på Mac, så sendes det over til den elektroniske kuttemaskin min der legger jeg en bit vinyl i rett farge, så skjærer den ut etter ordre fra maccen så strykes motivet lagvis el etter farger på plagget
Nei, men er 100mil nærmere familien enn nå så det bli bra!!!! Men har masse venner derOj, det er langt! Har dere noe familie der da?
Taster på appen
Ja det er så skøy!! Gleder meg til å lage masse kjekt! Den kan lage wall stickers osv, dekor på glass, plast, kan kutte papir osvSå morro Jeg håper vi får se mere