Skravletråd for oss prøvere!

God formiddag jenter :) Ønsker dere en fin dag :D
 
goood formiddag ja!!! her har jeg en plan om å bake boller og ostehorn. må bare på butikken å kjøpe gjær først!! tiltak ;)

ellers er det litt mer maling og fiksing her,snart salgsklart! venter på den nye dusjen, så kan endelig takstmann og fotograf komme!!! funnet hus vi vil kjøpe i trondheim også, blir nok en spennende uke!!!
 
Legekontoret ga meg diagnose på telefon i går om at det var influensa.. I dag har jeg fått diaré, så krysser fingrene for en havey runde omgangssyke i stedet... Det varer ikke like lenge stort sett. Jeg har ikke vært så syk på mange år.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Masse god bedring!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så flink du er :)


Taster på appen :)
 
Takk!! nå er buksen klar til å sys i morgen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du er flink! Heldig gutt

fra app
 
Tusen takk!! :):) mini er veldig happy!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Boller her og!! Bare sy en hoodie til niesa mi først!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Boller på hev! Og husmorpoengene bare strømmer på! Lagt opp gardiner og sydd til niesa mi!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk også lyst til å bake nå! Men kjøkkenet er kaos pga opppussing, så bollebaking får bare vente!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
sliten!!!!! skikkelig trøtt og moody, og kort lunte..... :(

men har gjort masse i dag, i det minste!
 
Hvis el blir forsinket ca to uker, og jeg går over såpass langt at jeg må settes i gang så tipper termindatoen over til neste ;)
Er vel veldig tvilsomt at det skjer, blir vel el en av de neste dagene antar jeg. Og om det ikke klaffer denne gangen så blir det 2015 uansett :)
 
Boller på hev! Og husmorpoengene bare strømmer på! Lagt opp gardiner og sydd til niesa mi!


Sent from my iPhone using BV Forum
Boller fristet! Men ble "pigs in a blanket" her istedet ;) Og smoothie til dessert :D Skjønner ikke hvordan jeg greide meg uten stavmikser før! Smoothie hver dag nå :D
 
Back
Topp