Skravletråd for oss prøvere!

Vi var flinke med aksjer da vi måtte, men å bli dårlig 1 dpo er ikke veldig heldioppen jobber det den kan med å få bort ting den tror at ikke skal vær der... Veldig vanskelig å få noe til å bli befruktet og feste seg da...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Jeg var full i halsbetennelse/streptokokker når jeg ble gravid. Det er kjempe mange immunforsvarceller inni livmoren som bekjemper sædcellene, fordi de tror de ikke hører hjemme der. Viss du er syk bruker de tid på å bekjempe andre ting. Kan være det er større skangs for å bli gravid ;-)

Føler meg skikkelig teit nå! Men jeg har flere symptomer på at jeg kan være gravid! Uteblitt mens, halsbetennelse og i går fikk jeg vonde og ømme pupper, og har mensen murringer som kommer og går! Leste på horoskopet til samboeren min at det kunne komme en meld om graviditet denne uken! Haha får håpe deg er sant! Skal ta ny test i morgen da om mensen enda ikke har kommet!

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler meg skikkelig teit nå! Men jeg har flere symptomer på at jeg kan være gravid! Uteblitt mens, halsbetennelse og i går fikk jeg vonde og ømme pupper, og har mensen murringer som kommer og går! Leste på horoskopet til samboeren min at det kunne komme en meld om graviditet denne uken! Haha får håpe deg er sant! Skal ta ny test i morgen da om mensen enda ikke har kommet!

Spennende, håper det er en spire som klorer seg fast. Lykke til:)

Ja, det hadde vært gøy! Men tror ikke det! Tar kanskje sorgene på forskudd! Men får håpe på det beste:) tar en test i morgen:)

Hva gjør dere damer i dpo-dagene deres? Klarer dere å ikke tenke så mye på prøving, eller er dere utålmodige og teller dager?? Hvordan får dere dagene til å gå?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hva gjør dere damer i dpo-dagene deres? Klarer dere å ikke tenke så mye på prøving, eller er dere utålmodige og teller dager?? Hvordan får dere dagene til å gå?

Jeg må jo ærlig innrømme at selvom jeg prøver å ha mye program, trening, venninner, jobb osv klarer jeg aldri å legge tankene helt fra meg altså :) Jeg lar vel megselv glede meg altfor mye, håper at denne gangen DA sitter den :) De som klarer å la vær å tenke på det er veldig flinke hvertfall :p

Taster på appen :)

Hei, og god ettermiddag :)

Hva skal dere i kveld.
Jeg skal bare slappe av og prøve å gjøre oppholdet til tanta så j**** at hun ikke tør å komme tilbake på minst et år..

Hva skal dere i kveld.
Jeg skal bare slappe av og prøve å gjøre oppholdet til tanta så j**** at hun ikke tør å komme tilbake på minst et år..
Det gjorde jeg forrige gang nå!

Bruker tiden på Harry handel i Sverige og trening prøve å ikke tenke på at tiden går sakte til jeg skal teste

Haha, pleier pine meg selv med tanker om graviditet og termin osv...
Ihvertfall sånn innimellom. Men prøver som de andre sier å holde meg selv i aktiviter med jobb og trening og...

Går fint så lenge jeg er på jobb, og før ungene er i seng...
Men etter det, da tenkes det ikke på så veldig mye annet

Hva skal dere i kveld.
Fjordland og Grey's :D Knis. Elsker tirsdagskveldene! Også skal jeg sitte og drømme meg litt bort og håpe g-testene blir sterkere. Merker jeg ikke klarer heelt å slippe jubelen løs.

Så dumt at tanta kom hos deg :( Satser på at du får skremt henne såpass vekk at hun har vett nok på å holde seg unna frem til du sitter med en sprell levende baby i hendene :D

Fjordland og Grey's :D Knis. Elsker tirsdagskveldene! Også skal jeg sitte og drømme meg litt bort og håpe g-testene blir sterkere. Merker jeg ikke klarer heelt å slippe jubelen løs.

Så dumt at tanta kom hos deg :( Satser på at du får skremt henne såpass vekk at hun har vett nok på å holde seg unna frem til du sitter med en sprell levende baby i hendene :D

Gutten min uttalte for en liten stund siden at grunnen til at minsten begynner å bli så stor er fordi hun skal bli storesøster i like før jul..
Var kanskje meningen at tanta skulle komme denne måneden :p

Nå fyker jeg på trening :) Skravles!

Back
Topp