Skravletråd for oss prøvere!

Nei :p Men er overraskende rolig denne gangen... Kan ikle huske jeg noen gang har vært det

Taster på appen :)

Er det da vi andre skal si "hmmm, du ekstra avslappet, det må være et sikkert tegn" :P

Dpo land suger!!! Ikm 26, det er jo over en uke til!!! Tenker alt for mye på det..

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, pleier pine meg selv med tanker om graviditet og termin osv...
Ihvertfall sånn innimellom. Men prøver som de andre sier å holde meg selv i aktiviter med jobb og trening og...

Hehe. Er liksom litt der selv. Prøver hardt å ikke tenke så mye på det, men det går aldri en dag uten at jeg piner meg selv en del med det;)

Noen tips for å roe ned? Føler jeg er litt i spenn hele tiden. Har sååå lyst at det skal klaffe snart...
Bare prøv å tenk at klaffer det så klaffer det og gjør det ikke så prøver vi neste gang :) prøv å legg opp planer hver dag med venninner som f.eks ikke vet dere prøver :) Prøv å kos dere <3

Hva gjør dere damer i dpo-dagene deres? Klarer dere å ikke tenke så mye på prøving, eller er dere utålmodige og teller dager?? Hvordan får dere dagene til å gå?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Teller dager, teller timer, er tålmodig, er utålmodig, alt ettersom

følger symptomer på FF, både sign cloud og pregnancy monitor (jeg har vip der) og prøver å ikke tenke på det.

Jeg trenger konsentrasjonen min på jobb denne uka.

Passer ikke heeeeeeeelt topp med dpo-land det
Nei, det passer aldri helt :p

Sant nok

Men nå legger jeg meg

Så skal jeg leke med FF igjen i morgen, og se om normal-innstillingen gir meg 3 dpo, ellerom jeg må holde meg til advanced, som da sier 7...

Sant nok

Men nå legger jeg meg

Så skal jeg leke med FF igjen i morgen, og se om normal-innstillingen gir meg 3 dpo, ellerom jeg må holde meg til advanced, som da sier 7...
Natta :)

Lykke til med FF i morgen, hold oss oppdatert :)

Så spennende.
Lykke til med testingen når den tid kommer
Takk!!!❤️ har ikke troen, men bare å satse igjen hvis ikke :) ikke lett å være prøver i flyttekaos! Kroppen min er i høyspenn hele tiden, finner vi hus? Finner jeg jobb? Får vi solgt leiligheten? ......... Blir fantastisk den dagen jeg låser opp døren til mitt nye hus!

Sent from my iPhone using BV Forum

Bør vel egentlig gå å legge meg nå. Men sitter godt plantet i sofaen og ser en ny tvserie jeg digger "Star-crossed" og gomler crispokjeks. :D

Back
Topp